SuBWoofeR Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 I dag fikk mange av oss vite hva vi kom inn på til høsten. Hva kom DU inn på? Jeg kom inn på VK1 El-Energi på Romsdal VGS Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Får vite dette på tirsdag, men håper jeg får fortsette med andreåret på Medier og kommunikasjon ved Hvam vgs. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 feil kategori. Men er ikke første inntaksrunde 10? Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 heromkring fikk vi vite det i dag. beklager om det ble feil kategori Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Får vite det den 10. juli. Håper jeg kommer inn på medier og kommunikasjon jeg tok på 1. valg og ikke idrett jeg tok på 2. valg, valgte det med en feil og merket det ikke før tiden hvor man kunne skifte valg var over, skulle egentlig ha almen på 2 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vi fikk i allefall vite det her oppe i Troms i dag. Jeg kom inn på førstevalget mitt, Studiespesialisering på Tromsdalen VGS Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vi fikk i allefall vite det her oppe i Troms i dag. Jeg kom inn på førstevalget mitt, Studiespesialisering på Tromsdalen VGS 9018857[/snapback] Jeg fikk ikke vite det i dag.. står ingenting på vigo og fikk aldri nå sms.. kompisene mine kom inn på linja iallefall, men jeg har ikkje fått svar.. noen som har samme problem? Er snakk om bardufoss VGS.. Håper så jævlig at jeg kommer inn på vk3 radar.. om jeg ikke kommer inn der så slutter jeg på skolen.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg får vite det på tirsdag. Håper inderlig det blir Jessheim VGS og ikke Nannestad VGS. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 kom inn på TAF - TIP ved Kristiansund VGS jeg(1.valg), fikk vite i dag Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 kom inn på TAF - TIP ved Kristiansund VGS jeg(1.valg), fikk vite i dag 9019112[/snapback] Grattis. TAF er tøffe greier. Jeg angrer selv litt på at jeg ikke søkte TAF. TAF hadde vært bedre for min egen karriere, men det sosiale miljøet på allmenn VGS er priceless! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk ikke vite det i dag.. står ingenting på vigo og fikk aldri nå sms.. kompisene mine kom inn på linja iallefall, men jeg har ikkje fått svar.. noen som har samme problem? Er snakk om bardufoss VGS.. Håper så jævlig at jeg kommer inn på vk3 radar.. om jeg ikke kommer inn der så slutter jeg på skolen.. 9018970[/snapback] Hmm, jeg skal begynne på VK1 da, mulig at elever som allerede går på VGS ikke får før den 10. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk ikke vite det i dag.. står ingenting på vigo og fikk aldri nå sms.. kompisene mine kom inn på linja iallefall, men jeg har ikkje fått svar.. noen som har samme problem? Er snakk om bardufoss VGS.. Håper så jævlig at jeg kommer inn på vk3 radar.. om jeg ikke kommer inn der så slutter jeg på skolen.. 9018970[/snapback] Hmm, jeg skal begynne på VK1 da, mulig at elever som allerede går på VGS ikke får før den 10. 9019488[/snapback] ja men noen av kompisene mine som jeg har gått på skole med i 2 år nå fikk jo svar i dag 0_o Lenke til kommentar
superninja Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Korleis finne eg ut kass skule eg har komt inn på? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Helse og sosialfag - Breivang vgs. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Skole? Næh, blir vel ikke skole før VKII/VG3 AP på Romsdal skoleåret 2008/2009 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hmm, jeg skal begynne på VK1 da, mulig at elever som allerede går på VGS ikke får før den 10. 9019488[/snapback] Nei, du skal begynne på VG1. VK1 er andreåret fra den gamle reformen. Endret 6. juli 2007 av Redline Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei? VG1 er andreåret fra den gamle reformen. Gamle: GK, VG1, VG2 Nye: VK1, VK2, VK3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 VG1 er andreåret fra den gamle reformen.Gamle: GK, VG1, VG2 Nye: VK1, VK2, VK3 9020225[/snapback] Nei. Den gamle reformen: Grunnkurs, VK1, VK2. Den nye: VG1, VG2, VG3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå