mamama Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Det er ofte skrivefeil i media, i store og mindre former. Her er en jeg fant i dag: "Ifølge en kilde flyttet moren for noen uker siden en leilighet i Paris der hun hadde bodd sammen med barna." <-- sterk mor. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149590 Kommer dere over noen er dette plassen å poste de! Endret 6. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har jo ikke mellomrom! Det er iutgangspunktet flott at vi har en slik fallskjerm som kanhindre mennesker uten arbeid i å havne i fritt fall på detøkonomiske plan. Hele Artikkelen mangler mellomrom! Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Har jo ikke mellomrom! Det er iutgangspunktet flott at vi har en slik fallskjerm som kanhindre mennesker uten arbeid i å havne i fritt fall på detøkonomiske plan. Hele Artikkelen mangler mellomrom! 9016533[/snapback] Endret 6. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hele Artikkelen mangler mellomrom! 9016533[/snapback] Annenhver Aftenposten-artikkel jeg leser mangler mellomrom. Endret 6. juli 2007 av Redline Lenke til kommentar
greiven Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) "Onsadg denne uken sendte politiet ut et bilde av gutten, i håp om at det kunne bidra til å finne foreldrene til gutten, som de mener er i tre-fireårsalderen" :!: Endret 6. juli 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 En skrivefeil, flere skrivefeil. ;-) Slikt som at det mangler et mellomrom eller en liten bokstav gjør meg ingenting. Men om de skriver morro, jasså og andre klassiske feil, synes jeg det er ille. Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det vrimler av feil i aviser. Det er så mange at jeg blir oppgitt, og jeg føler ikke behov for å vise det med eksempler. Det er jo ikke bare snakk om tastefeil og feilstaving, men grammatikkmisforståelser. Skrekk og gru. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva annet kan man vente når avisene har kvittet seg med alle korrekturleserne og utelukkende stoler på Words stavekontroll, Tansa o.l.? Lenke til kommentar
andm Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Korrekturlesere? Det hjelper jo ikke i lengden. De må lære seg å skrive! Endret 7. juli 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ikke uenig i at folk som som lever av å skrive, burde lære seg å skrive, men uansett var det færre feil i avisene da det fantes korrekturlesere. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Syns denne, som dukket opp på rbnett.no i helga, var ganske fin: (...) Da hadde en bil og fire personer blitt observert løpende fra huset på Åndalsnes. Endret 9. juli 2007 av OML Lenke til kommentar
zatux Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 IT-avisen er fryktelig på korrektur. Men jeg er ikke bedre selv, så jeg synes det er ok. Jeg mener jo hva de forstår. :-) Lenke til kommentar
mamama Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Syns denne, som dukket opp på rbnett.no i helga, var ganske fin: (...) Da hadde en bil og fire personer blitt observert løpende fra huset på Åndalsnes. 9035153[/snapback] Løpende biler er bra Run, Honda, run! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (...)Jeg mener jo hva de forstår. :-) 9035166[/snapback] Akkurat ja, hehe. madsmaurstad_no: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (...) Da hadde en bil og fire personer blitt observert løpende fra huset på Åndalsnes. 9035153[/snapback] I disse Transformers-tider skal man ikke se bort fra at det var akkurat dette som skjedde. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) (...) Da hadde en bil og fire personer blitt observert løpende fra huset på Åndalsnes. 9035153[/snapback] I disse Transformers-tider skal man ikke se bort fra at det var akkurat dette som skjedde. 9040460[/snapback] Jeg aner ugler i mosen i Åndalsnes Endret 10. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå