Gunfreak Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 siden dette gjelder både, spill, film, tv og bøker poster jeg her. det finnes mange forskjellige vampyr univers i forskjellige medier, bøker osv World of Darkness Buffyverse Bram Stoker Blade og sikkert mange mange flere så hvilket vampyr univers liker du best. selv greier jeg ikke å velge mellom World of darkness eller buffyverse kunne vært en ide å lage en poll når det kommer inn flere alternativer? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 hmm, liker jo blade da. så er hun vampyren i en film oxo kul. tror den heter extranery gentelmen, ikke slk det skrives men men, sean connery spiller der oxo. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Underworld er jo bra da 9090612[/snapback] Enig, liker så godt stemningen i de filmene -Ellers må jeg si at i bøker: Darren Shan. For min del var det kokain i bokform, har aldri slukt bøker så fort, fikk bare ikke nok. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 world of darkness på første hellsing unniverset på andre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 "Buffyverse" faktisk. :!: Jeg for min del er en stor fan av universet som blir skildret i Vampire Hunter D-filmene. Mye spennende mytologi der. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Legacy of kain og Ann rice sine vampyr bøker. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 World of Darkness helt klart. men nå har jeg spilt endel masquerade da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) WOD uten tvil. Underworld er jo en dårlig ripoff av WOD (produsentene ble faktisk saksøkt av White-Wolf p.g.a. de store likhetene) -har også spillt endel Vampire: the masquerade. Endret 3. august 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Darren Shan's verden!! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 john carpenters Vampires er jo en av de kulere filmene jeg har sett med vampyrer. vampyrene er blodtørstige bøller som er slemme og farlige!! og james woods har baller store som medisinballer i den filmen. en herlig "lavbudsjettsfilm" som carpenter er ekspert på. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ravenloft i AD&D serien er hen hel verden befolket av vampyrer og varulver og lignende. Ellers så har man rollespillet Vampires, navnet sier vel alt. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Liker best Blade og Bram Stoker. Noen som vet om tegneserien om Blade holder på enda? Endret 23. august 2007 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må nok si Buffyverse, siden det er det jeg har satt meg mest inn i og har mest kunnskap om. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Buffy vampyruniverset er nok også favoritten i min bok. Selv om det er veldig lett å gjøre narr av "Buffyvers" seriene, så er de jo unektelig underholdene til tusen. Et annet vampyr univers jeg håper blir bra er pek og klikk adventure spillet "A vampyre story". http://avampyrestory-game.com/ Endret 3. oktober 2007 av Snerk Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det er nok Buffyverse her og..... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) De andre når ikke WoD til knærne. Buffyverse er såpass ekspansivt at det kommer litt lengre enn anklene, men ikke så mye mer. Underworld er jo bare til å le av. De ble, som sagt, saksøkt av White Wolf for rundt 40 tilfeller av straight rip-off. Det beste momentet i de filmene er Kate Beckinsale i trang lærdrakt (eller enda bedre: uten trang lærdrakt). Endret 13. oktober 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Foretrekker Bram Stokers univers, og da helst Hellsing sin tolkning av det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå