Kaeso Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kort og greit: Når kommer Starcraft Ghost? Og når kommer GTA Vice City til PC? Takker.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Begge deler kommer nok tidligst slutten av dette året. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kommer GTA: Vice City så sent..? Tviler. SCG vet jeg ikke når kommer ut. Forresten, denne burde ha vært postet under spill, ikke hjelp. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kommer SC:ghost til pc? jaja, bryr meg ikke Blizzard burde ikke kaste bort tiden sin på slikt tull Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vice City til PC kommer allerede til våren. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Fant ut i ettertid at SC Ghost kun er et konsoll spill.. Uff da. Gleder meg sykt til GTA VC, så lenge det ikke er så mange bugs og patching og anna tull som i gta 3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå