Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Bli med på en ny tur bak kulissene til storspillet «Assassin's Creed». Lengde: 3:50 min Kilde: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1196294.ece Se også flere hos: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2581 Endret 8. juli 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Så den videoen i går kveld. Definitivt spillet jeg gleder meg mest til i år. Endret 6. juli 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Så den videoen i går kveld. Definitivt spillet jeg gleder meg mest til i år. 9016344[/snapback] Halo?! Hehe, dobbel betydning om ingen tok den... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pft, Halo har da alltid sugd kokte baller! Ser utrolig bra ut, og ekstra spennende med at det er helt nytt spill og konsept. Tror dette blir en instant classic! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Holder meg langt unna sniktittene til Spillmagasinet etter de røpet hele plottet i Assassin's Creed i en artikkel.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Holder meg langt unna sniktittene til Spillmagasinet etter de røpet hele plottet i Assassin's Creed i en artikkel.. 9017564[/snapback] Spillmagasinet er for familien, ikke for oss hardcore spill-gangstere. Ser ikke det helt store i Assassins Creed. Lenke til kommentar
conker287 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Holder meg langt unna sniktittene til Spillmagasinet etter de røpet hele plottet i Assassin's Creed i en artikkel.. 9017564[/snapback] Spillmagasinet er for familien, ikke for oss hardcore spill-gangstere. Ser ikke det helt store i Assassins Creed. 9026576[/snapback] Hvordan kan du ikke se det store i Assassin's Creed? Er du blind eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå