nordin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis alt går etter planen reiser jeg til Argentina for å studere i august. Jeg vet at det er veldig dyrt å ringe til/fra utlandet, spesielt når det er snakk om to land som ligger på forskjellig side av kloden, og vil derfor skaffe meg et PC-program som gjør at jeg kan ringe hjem så billig som mulig. Jeg har tidligere hatt Skype, og det fungerte greit. Men jeg lurer på om det finnes noe som er bedre enn dette med tanke på kvalitet på lyd inn/ut og ikke minst pris? Erfaringer? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bedre enn Skype med tanke på pris? Trodde Skype var gratis i pc-til-pc snakk? Lenke til kommentar
nordin Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Bedre enn Skype med tanke på pris? Trodde Skype var gratis i pc-til-pc snakk? 9016198[/snapback] Tenkte på PC til telefon. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 freecall Det kan en værtfall ringe gratis til hjemmetelefon, men vet ikke om det gjelder til utlandet Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skype med skype out. Du får ikke skype in med norsk telefonnummer, men du kan jo få et i sverige istedet eventuelt. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har tidligere hatt Skype, og det fungerte greit. Men jeg lurer på om det finnes noe som er bedre enn dette med tanke på kvalitet på lyd inn/ut og ikke minst pris? Erfaringer? 9015956[/snapback] Gizmo project er ganske bra også ... Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Telio gir deg vel muligheten for et norsk telefonnummer. Da kan du faktisk få en helt vanlig telefon så lenge du har tilgang på nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå