Xar0n Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg lurer bare på en liten ting, hvor mange blir det på The eXperience 2007? blir det flere enn på HW lan håper jeg? Og hvor skal det være egentlig? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Det er i Vallhall, Oslo. Hvor mange det blir, kommer an på hvor mange som kjøper billetter. Hvis du vil ha mange der; tell your friends. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Det er i Vallhall, Oslo. Hvor mange det blir, kommer an på hvor mange som kjøper billetter. Hvis du vil ha mange der; tell your friends. 9016553[/snapback] Hvor mange biletter blir lagt ut for salg? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Rundt 2100 billetter er lagt ut for salg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Rundt 2100 billetter er lagt ut for salg. 9022627[/snapback] Hvor mange er det som har reservert billett hittil da? Og når kommer betalingsinfo ut? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Hvor mange som har bestilt billetter går vi ikke ut med, men det er fortsatt plasser igjen. Betalingsinfo kommer når den er klar. Lenke til kommentar
madbird Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Ca plasser igjenn? Skal med clan. 6-7 stk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Ca plasser igjenn? Skal med clan. 6-7 stk 9080218[/snapback] Trur ikke Mathiassky vil ut med det siden han ikke ville fortelle meg hvor mange billetter som var solgt, men tipper det er mer enn 6-7. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Helt riktig Olumvolum Hvor mange billetter som er igjen går jeg ikke ut med, men det er plasser ledig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Helt riktig Olumvolum Hvor mange billetter som er igjen går jeg ikke ut med, men det er plasser ledig. 9093351[/snapback] Hva er egentlig grunnen til at du ike vil si det? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Vell, hvorfor skal du vite det? Det er nok av den enkle grunnen at hvis du får høre at det er få påmeldte, så kommer du til å avvente å melde deg på for å se om det ikke kommer flere. Det samme kommer alle andre til å gjøre. Det vil resultere i at veldig mange avventer å reservere plasser inntil de ser at mange andre skal også. Det høres banalt ut, men så dumme er folk, rett og slett. Hva er det første du spør om før du drar på en fest? "Er det mange/liv der eller?". Om alle tenker sånn kommer det jo ingen... Dessuten så oppstår det ofte mye rykter når man oppgir slike tall. Tallene forandrer seg jo fra dag til dag, så hvis matthias sier ett tall i dag, så kan det være helt forandret i morra. Så når du da går rundt å forteller vennene dine neste uke om at det er f.eks. 400 påmeldte, så kan det i realiteten være 1000 påmeldte. Igjenn oppstår det da oppstyr rundt hvilke tall som er feil osv. Nei, tipper matthias venter med å oppgi dette inntil det nermer seg lanet, og at denne informasjoen får en kanal der den alltid er helt opptatert slik det ligger en "fasit" på nett som sier hvor mange som er påmeldt til en hver tid. Endret 18. juli 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 SimDaDim: Dette var nøyaktig det svaret jeg hadde tenkt å skrive! Kudos til deg! Du skal få en Capri Sonne-pose av meg på lanet! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Hah, hørte dere det folkens! Jeg får Capris av mathias! Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Hah, hørte dere det folkens! Jeg får Capris av mathias! 9112175[/snapback] jeg vil også ha.. :'( Lenke til kommentar
Thoryllo Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Har bestit 2 billetter, men er det noen sted jeg kan se at jeg har 2 billetter? Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Etter hva jeg har forstått, så vil det komme opp når "Payment" delen går live. Kan dessverre ikke bekrefte dette 100%, da det ikke er meg som har ansvaret for billett løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg