Mr. Bridger Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Er det mulig å kjøpe et 12mnd Xbox Live gull abo fra f.eks Nord Amerika eller Asia for så å bruke det på min gamertag som er norsk/europeisk. Koster jo ikke stort mer enn ca.270kroner. Vanlig pris for oss her i Norge er vel 500kroner. Pris eks: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-es-49-en-70-1zfr.html Endret 6. juli 2007 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Regner med det ikke går, siden Microsoft Points kjøpt i Nord Amerika ikke fungerer på norkse kontoer. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det var kjipt å høre. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kjøpte en slik pakke med live-kameraet, headset og live-abonnemang fra www.play-asia. Så vidt jeg kan huske så funket denne koden fin-fint på min norske 360. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Flere som veit ? Har lyst til å bestille selv.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har sendte dem mail i går, men har enda ikke fått svar... Kom igjen a folkens ? Er det ingen andre som er sikre ? PISS å kaste bort penger på et ubrukelig 12 måneders kort, når du først har skrapt bort remsa over tallene, no refund !.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er vel ikke så rart at du ikke har fått svar i og med at du sendte dem en mail på en lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå