henke- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei, Igår gjekk me tom for bensin, Så kom det ein sikkert 40-50 fots speedbåt.den var kvit og ganske fin. Det var mangen vinduer framover i båten. Og det var tre dobbelpropeller. Er det noken som veit kva båt det kan ver ? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mer info, fortsatt mange båter å velge mellom Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 bak den var det ein stor spoiler xD Mangen speker me kontrollpanelet, den var ganske lang ja. Gjekk J**** raskt. Hmm,k maer e da. Hørtes ut som ein lastebil når den ga gass xD Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 kor på bømlo bur du? mot flyplassen ? i såfall var det der med det fyret nedforbi flyplassen mot bømlo Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bor ikke rundt Foldrøy nei(mot flyplassen). Bor ganske langt derifra, så har ikke sett noe. Var det den nye speedbåten som gikk tom? Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Nei, det var ein som eg var med, men så gadd ikkje eg og slepa han , pga hadde ikkje så masse bensin Så kom den båten forbi og me vinka på den, men så fekk eg ikkje tid liksom til og sei at eg ahddde benisn, så då blei eg og slept ^^ Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ut ifra infoen du har gitt: Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Båten var heilt kvit. jækla rå. "Spoileren" var litt lengre bak. og heilt bak var det nåken kvite og gule puter trur eg. Lenke til kommentar
gangso Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) kansje ein regla sån som vi har :!: den er 45fot Endret 6. juli 2007 av gangso Lenke til kommentar
gangso Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 den er foresten i kr.sand no trur kansje han er på vei ned eller so er han på vei oppigjenn Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Den sku til kr sand ja Men det var ikkje den som var på bilde, men den gjekk heilt for j**** Lenke til kommentar
gangso Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ja vår går 38knop på fult har 850hk og veger 9,8tonn Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 denne kje lik som dåkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå