Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Politiets tekniskkontroll rassia i Tr.heim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sku ikke ha vært sant!

itilegg ødeleggelse av privat eiendom :realmad:

9015959[/snapback]

Ja, for jeg kommer meg iallefall ikke på jobb hvis noe holder meg opp til kl 0430 natten før...

Nei, politiet tenker ikke så klart av og til...

Og hvorfor i svarte skal de kontrollere en bil som allerede er godkjent?

Lenke til kommentar

Jeg hadde sikkert vært "dum" nok til å sagt noe slikt som at "nei, jeg kan ikke kjøre bilen min ned til BT, jeg har ikke førerkort, dere tok det nettopp".

Har fått med meg at det har vært kontroll, men har ikke blitt huka inn selv (enda).

Lenke til kommentar

At ungdommer som er ute å kjører midt på natta skal inn til kontroll er forsåvidt rimelig, om det er mistanke om at bilen ikke er i forskriftsmessigstand. Men å hanke inn ungdommer som ikke sitter i bilen, som har parkert! Der går grensa til det tåpelige.. De kjører ikke bilen, og bilen står parkert, dvs at det ikke finnes noen beviser for at de hadde tenkt å kjøre bilen, dersom det er en feil på dem..

tenk om en av dem faktisk parkerte der fordi en feil oppsto på bilen.. har selv satt fra meg bilen på bensinstasjoner både dag og nattestid fordi den havarerte, eller parkert over natten når snøen plutselig la seg. Selvsagt i dialog med betjeningen.

Det blir jo feil å straffe de lovlydige, som viser ansvar..! ;)

Selve kontrollformen er jeg litt fan av.. man luker vekk de farlige bilene..

Til hun som skulle på jobben, kunne ikke hun få sette fra seg bilen, å deretter dra hjem med buss o.l.?

Lenke til kommentar

Hvis politiet ikke har noe bedre å ta seg til enn dette så er det alt for mange politifolk her i Norge og noen burde kanskje bli sparket. Skulle tro det var nok av kriminalitet for de å ta tak i slik at de kunne sluppet å drive trakassering av bil interessert ungdom på denne måten som ikke har gjort noe galt. Dette i tillegge til Obiora saken bidrar ikke akkurat til økt respekt for politiet her i landet.

Lenke til kommentar

For mange politifolk her i landet? Nå har jeg hørt det og. En ting er sikkert, når de syter over for lite ressurser til ting som faktisk er viktig kan de faen meg ikke holde på slik som dette her. Dette står som nok et eksempel på latterlige prioriteringer i det norske politivesenet!

Lenke til kommentar

De har "ta fartssyndere kampanje" i sommer og alle vet det og er mer forsiktig. Da blir neste løsning å ta alle som har en rånebil eller spiller musikk i bilen og håpe noen tekniske feil setter bilen ut av spill i sommer.

Lattelig ,men politiet vet at folk bygger på bilen rett før eukontroll og river av det meste 5 min etter.

Lenke til kommentar

hadde en idiot fra biltilsynet ødelagd noe på bilen min, og jeg ikke hadde fått erstatning, så hadde jeg rett å slett funnet ut hvor han hadde bodd og tatt igjen..

De hadde en arrogant holdning, og ga ingen forklaring

finnes greie politifolk, muttern og fattern kjenner en som er veldig grei, og jeg har blitt stoppa av flere hyggelige politifolk. men, så er det noen da, som på død og liv skal vise att de har makt å være mest mulig drittsekk.. slike folk har jeg ingenting til overs for.

og teknisk kontroll på trafikkstasjonen kl 01 på natta? hvem i svarte er det som sitter og finner på slik? politiet selv? politikere?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Politiet oppførte seg presis på samme måte der jeg bodde før, en natt ble jeg stoppet bare for å plage. Dagen etter hørte jeg at en dame som ringte politiet (nesten) samtidig som hun ble voldtatt fikk til svar at politiet ikke hadde ressurser i helgene til å hjelpe henne. Altså her er det snakk om prioriteringer på høyt nivå. Maktsyke maktmissbrukende idioter. Jeg sier bare en ting, sett dere ned å nyt denne LINKEN

Lenke til kommentar

Snuten er samme her jeg bor, men de er etter mopeder ikke biler.

Faren til en kamerat av meg ble tatt i fartskontrol, og når de skulle skrive bot til han så kom en trimma mopen forbi, snuten sa han bare skulle glemme det og stappa bota i lomma og kjørte etter mopeden ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...