TheOats Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har kjøpt en ny strømforsyning som jeg kunne ta av en lite 4 pin('s) plugg for å få plass på hovedkortet mitt som er 20 pin ikke 24. Det jeg lurer på er om jeg egentlig skal bruke den lille 4pinen? Det var en fra før på den gamle strømforsyningen som sto i, men den nye passer ikke der. Er ikke så god til å forklare men håper dere skjønner. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den skal ikke brukes når du har 20-pins hovedkort. Bar la den henge løst. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Den skal ikke brukes når du har 20-pins hovedkort. Bar la den henge løst. 9015726[/snapback] Ok takk. Men bare for å spørre; hva var den forrige da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det er en annen 4-pins kontakt som alle strømforsyninger skal ha. Det er viktig at du bruker denne. http://www.playtool.com/pages/psuconnector...rs.html#atx12v4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå