Tronsn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hei, jeg hadde tenkt å bygge meg en snerten liten spille/medie pc. Og da fikk jeg lyst å putte alt i en liten box som jeg kan putte i bagen og drasse på. Jeg har sett litt rundt og sett på flere vaianter, men det har kommet 2-3 som jeg er litt nysgjerrige på: Thermaltake LANBOX HT 1668,- + Thermaltake LANBOX lite ca 633,- Og Silverstone SG01 Ca 1000+ Jeg er litt fan av Thermaltake siden jeg har midi kabinettet "Shark" fra før og er 100% fornøyd med det. Det jeg lurer på om det virkelig er verdt og putte i 1k i det kabinettet "Thermaltake LANBOX HT. Det som frister mest. Noen som har noen andre mini/htpc liknende kabinetter som jeg burde ha vurdert? Det jeg hadde tenkt og putte i denne er: Min handlevogn for de som er nysgjerrige. Denne skal brukes til litt spilling (gamle spill som wc3 og litt cs) men mest for medie avspilling. Ikke helt bestem for intel eller AMD men hellerr i disse dager for intel. Endret 6. juli 2007 av Tronsn Lenke til kommentar
trulsmoen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei Jeg liker Silverstoen kabinettet best holdt på og kjøpe det selv! men kjøpte : https://prisguiden.no/product.php?p...670&view=images er egentlig veldig fornøyd er faktisk god plass til og være så lite, er plass til 3 harddisker og 2 cdrom i den lille kassa også er det demontert på 5 minuteer! liker hovedkortplaten, er veldig lett og ta ut, fjerne noen skruer og dra den rett ut en ting du må passe på er valg av strømforsying til kabinettet, jeg har selv en hiper psu, og der stikker jo kablene langt ut, og fikk dermed ikke plass til kablene og cd-rom så det blei litt mye splitt-kabler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå