Cookiebird Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ok, jeg vil ta et dråpebilde, horisontalt, og få med alt som skjer oppi glasset. Forløpig har jeg klart dette greit, men selve glasset blir alt for tilstedeværende. Jeg vil gjerne få det til å se ut som om jeg er oppi glasset og ligger med halve linsa over vann, og resten av den under. Ergo, minst mulig glass, ikke noe mønster og ingen refleksjon, noen tips? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bruk noe annet enn et glass En stor bolle f.eks. eller helst en firkantet gjennomsiktig glass/plastbeholder med rette overflater hvis du skal ta bilde rett fra siden og få med hvor 'kanten' på vannet går. Da unngår du mye lettere reflekser enn med en buet bolle/beholder. Lenke til kommentar
pian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Finnes f eks noen firkanta vaser til en billig penge, evt et akvarium om du har. Polariseringsfilter er vel også godt egnet til å fjerne reflekser i glasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå