Pasient Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg vet det finnes en tråd som heter "Rareste plassen du har hatt sex", men det jeg tenkte med denne tråden var og "tipse" hverandre om hvor man kan ha seg bortsett fra senga. Dvs, uvanlige og offentlige plasser. Men om mods mener tråden er ubrukelig kan de bare slette den. Uansett. Noen som har tips? Eller kanskje noen erfaringer? Feks: I bilen, offentlig toalett, skogen osv. Så, venligst kom med tips. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 På en do i et fly, da blir man også medlem av den prestisjefylte "titusenmetersklubben" : ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Litt synd om man blir medlem av den prestisjefylte, men ikke fullt så økonomisk gunstige titusenmeter-og-ferska-klubben. De tar seg godt betalt for det hotellrommet, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Litt synd om man blir medlem av den prestisjefylte, men ikke fullt så økonomisk gunstige titusenmeter-og-ferska-klubben. De tar seg godt betalt for det hotellrommet, har jeg hørt. 9015615[/snapback] Men, man blir jo ikke ferska.... Bare ta det med ro og ikke hump dama så jævlig ^^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ute i naturen? I bilen på en offentlig parkeringsplass? I et bytterom\klesrom\whatever i en klesbutikk? I heisen på et hotell en natt? (mer tid før det kommer folk og skal bruke heisen) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 På trampoline og på taket er jo gøy... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dogging Kult, spennende og ikke minst på rare plasser Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 I begravelsen til en slektning av deg, i en kista til den avdøde kan vel kalles uvanlig tror jeg.. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Et høyloft. Innmari varmt og stikkende, men også veldig deilig. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 I bilen, i skogen, ute i tettbygd strøk, på offentlig toalett, på toget (på do), på bussen( i setet ) i kjeller`n til bekjennte i badstua til bekjennte. Ja, alle disse har jeg opplevd selv =P I skogen, i kjeller`n til bekjennte og på bussen kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg