Opelmekk Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hei Bare lurer på om det er mulig å feste denne rutern på veggen med eit par skruer? Tenker på å henge både ADSl modem, splitter og ruter på veggen slik at eg slipper å kjøpe en hylle. Takker for svar og fortsat god dag Endret 6. juli 2007 av konfirmant Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mener å huske at denne har skruehull på baksiden for opphengning, ja. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg trodde også at denne kunne henges på veggen. Har en Linksys accesspunkt hjemme. Den har fester for oppheng på vegg. Åpnet akkurat min nye Linksys WRT54GL. Den har ikke fester for oppheng på vegg. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det selges løse veggfester,Komplett har hatt dem hvertfall. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det selges løse veggfester,Komplett har hatt dem hvertfall. 9015881[/snapback] Har du en link? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Lit tape med borrelås løste problemet for meg. Sitter som fy, hender at tapen slipper før borrelåsen.... Ellers så har man patentbånd. Ikke akkurat fint, men funker. Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvis du napper ut de to øverste gummiføttene (øverst er jo avhengig av hvilken vei du vil ha den på veggen), så kan du enkelt skru disse fast i veggen, for deretter å dytte ruteren på plass i gummiføttene etterpå. Slik har jeg gjort det, og det er både pent og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå