WoRkinG Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg har en Asus F5V http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336010V , klarer denne og dra BF2, og hvis ikke, hvorfor ?? På forhånd, takk for svar Endret 6. juli 2007 av WoRkinG Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, den skal klare det... Har en kompis som spiller BF2 på en laptop til 5 k, og det går fint.. Den laptopen er ikke bedre enn den du har så jeg skulle ikke skjønne hvorfor det ikke skulle gå. Good luck and have fun med Battlefield da : ) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den klarer det nok, men på medium settings. Fant disse benchmarks på nette: 3Dmark05: 1494 3Dmark06: 822 HL2: 14 FPS Doom3: 7,8 FPS Nå er vel HL2 og Doom3 litt mer krevende på noen områder enn BF2, så man kan nok øke de litt, men usikker på om det vil funke på High. Den siten jeg var på skrev at 2300 var en liten oppgradering av 1300 serien. Og i sin tid var jo det den svakeste av laptop kortene. AKIRA Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ville lett ha vurdert en annen bærbar, dersom du vurderer å kjøpe denne. Du får mye mer maskin for 8k i disse dager! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har en Asus F5V Han har visst alt kjøpt en Lenke til kommentar
magneman Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg sitter selv på en en rask PC, men med et 7300LE kort. (Og dette er på en stasjonær! Gleder meg til høst, da får vi se om Dell har gitt ut noen nye XPS pc'er!) Og jeg klarer settings nesten på høyt, bortsett fra når det kommer 64 spillere. Da blir det altfor mye for grafikk-kortet. Men du skal klare det på medium ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå