oldblood Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hey...jeg har vært på jakt etter helms deep i en god stund nå, og jeg har enda ikke funnet noen som selger den.....jeg har tenkt på å prøve å lage den selv, men jeg er rett og slett helt håpløs når det gjelder å lage slike ting så jeg lurte på om det var noen i området Stavanger som selger helms deep, slik at jeg kan bruke det når jeg spiller ringenes herre miniatyrspillet. Håper det er noen som selger det og noen vil svare Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du burde kanskje fortelle litt mer spesifikt hva du mener. Hvor stor skal den være, materiale osv. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Hehe, kanskje en god idee det ja, selve størrelsen på borgenskal ikke være enorm, hvis dere har sett størrelsen på den games wrkshop lager, så ikke så stor, men hvis noen har en helms deep borg i middels, eller liten størrelse så si ifra, for jeg er veldig interesert, men dere som har kan jo bare legge inn bilder av borgen så kan jeg bedømme om den er for stor . materiale, bør vell være isipor, eller sånt annet modell stoff, jeg vet ikke hva d heter, men det er enten blått eller rosa og er litt hardere en isipor, men kan ikke dere som har en helms deep borg legge ut bilder av den her? Så ser vi Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Årrhhh kom igjen da, det må da være noen av dere de ute som har helms deep borgen til salgs Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Kompis av meg har laget den, men ikke til salgs Har selv laget Moria en gang og annbefaler og lage noe slik selv Det er mange mange timer med moro. Endret 18. juli 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Vet du hva, jeg fant ut det, for vett dere hva, jeg har klart å lage den selv! jeg var visst ikke så dårlig som jeg trodde alikevel, fordi, den ble faktisk ganske bra. jeg er stooorfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå