qtip Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg vurderer å kjøpe en bærbar konsoll til den eldste sønnen min, han blir 5 i april. Hva bør jeg kjøpe, PSP eller Nintendo DS Lite? Hvor har man de beste barnespillene? Anyone......... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nintendo DS, flott maskin med nintendo dogs, New Super Mario bros, Mario Kart og Super Mario 64 og mye mer Mye morsomme spill til Nintendo DS der du kan bruke pennen osv Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Han kommer til å ødelegge en PSP ganske raskt, så du burde skaffe en Nintendo DS, de er ganske sterk. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Anbefaler også DS. Har selv to lillebrødre som begge har DS. Den passer dem veldig bra, og en femåring finner nok minigames med trykkbar skjerm ganske underholdende Lenke til kommentar
qtip Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Anbefaler også DS. Har selv to lillebrødre som begge har DS. Den passer dem veldig bra, og en femåring finner nok minigames med trykkbar skjerm ganske underholdende 9015870[/snapback] Noen som kjenner til mulighetene for å laste ned og spille backup spill, musikk, filmer etc.? Noen i Norge som eventuelt selger utstyret man har behov for? Noen bra sider for å se hva slags spill som er tilgjengelige etc.? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nintendo DS Lite Uten tvil. Hvorfor? For det første er den mye mer barnevennlig den PSPen. Og for det andre så finnes det flere barnevennlige spill til den. Flere kvalitetspill. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) DS. PSP er vel i grunn mer for teknofreakene som liker å fikle med firmware og homebrew og sånne ting, mens DS er en mer "barnevennlig" maskin. Jeg tror ikke DS kan spille musikk og/eller filmer, men det er mulig jeg tar feil. Hvordan det er mtp. backup-spill, det aner jeg ikke. Det er vel uansett ikke lov å diskutere nedlasting av spill her. Endret 6. juli 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har fått min niese hektet på DS i fra hun var 5/6. Så den er å anbefale. Titlene hun likte godt var: - Wario Ware Touched - New Super Mario Bros (noe vanskelig kanskje) - Mario Kart DS - Super Mario 64 DS - Nintendogs Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nintendo DS uten tvil. Mange gode spill, både for deg og sønnen din. Kjøpte en til meg selv for en uke sia - knall fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Som resten her, Nintendo DS Lite uten tvil. Mange bra spill som passer for barn og voksne. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Øhhh.. Ingen av de Om han bare er 5 trur jeg ikka han klarer å bruke DS engang! Men ikke noen PSP til han der nei. Helt klart noe Nintendo :DD Eller.. vet ikke helt Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Må nok si Nintendo DS her også, helt klart... = ) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Øhhh.. Ingen av de Om han bare er 5 trur jeg ikka han klarer å bruke DS engang! Men ikke noen PSP til han der nei. Helt klart noe Nintendo :DD Eller.. vet ikke helt 9016472[/snapback] Da jeg var 5 år, spilte jeg Amiga og kunne starte spill i DOS på Win3.11. DS er mye lettere enn det, dessuten så vil han nok få hjelp hvis han trenger det. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Øhhh.. Ingen av de Om han bare er 5 trur jeg ikka han klarer å bruke DS engang! Men ikke noen PSP til han der nei. Helt klart noe Nintendo :DD Eller.. vet ikke helt 9016472[/snapback] Da jeg var 5 år, spilte jeg Amiga og kunne starte spill i DOS på Win3.11. DS er mye lettere enn det, dessuten så vil han nok få hjelp hvis han trenger det. 9017552[/snapback] En Gameboy hadde vært greit.. Men DS har noen vanskelige spill ! Kjøp en gameboy du.. Det kan du få for 100 kroner.. Samme grafikken XD Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 En Gameboy hadde vært greit.. Men DS har noen vanskelige spill ! Kjøp en gameboy du.. Det kan du få for 100 kroner.. Samme grafikken XD 9113665[/snapback] Hysj hysj du. Dette begynner å bli pinlig Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hva er poenget med kommentarene du kommer med i denne tråden, Henrymeen21? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå