Gå til innhold

Nokia 6300 - Knust Display og PcSuite.

Anbefalte innlegg

Har mistet min Nokia 6300 i bakken og knust displayet, men tenkte jeg skulle prøve å få koblet den til Nokia PC Suite. Først koblet jeg til strøm kablen til mobilen og så USB etter litt vilkårlig trykking på mobilen så fant pcn min noe som prøvde å koble seg til og spurte om jeg ville installere programvare automatisk. Jeg valgte ja, kanskje dumt? Men den fant ikke noe programvare som passet, så jeg tok å åpnet PC Suite og der står det at jeg skal koble til kabel, har prøvd å trykke på det meste på mobilen men ikke noe skjer. Nå står det ikke noe minnekort eller sim kort i. Men jeg har en del lagret på selve telefonen som jeg kunne ha tenkt meg å få ut.

Noen som har en grei fremgangsmåte jeg kan få til det på uten at jeg behøver å se på displayet på telefonen?

Takker masse for hjelp som måtte komme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg kobler til 6300 via usb på pc'en, så skal jeg bare trykke en gang på OK knappen på mobilen, så er den koblet til. (får 3 forskjellige valg på mobilen, skal velge det første) Du har nok rotet for mye i menyene. Gå helt ut, så kobler du til usb, så trykker du på ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...