Gå til innhold

å oppheve kjøpet?

Anbefalte innlegg

Hei. Har levert telefonen min SE800 til reparasjon for 3 gang, jeg fikk spørsmål om jeg ville oppheve kjøpet eller få ny telefon av samme modell. Jeg har 6 venner + samboer som har samme mobil, og alle har en eller annen feil på den. Så derfor valgte jeg å oppheve kjøpet, men nå lurer jeg på hvor mye jeg får tilbake?

Jeg kjøpte mobilen for 1000,- med abbonemang fra tele2 på 199,- mnd. Får jeg bare 1000,- tilbake da eller? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Har levert telefonen min SE800 til reparasjon for 3 gang, jeg fikk spørsmål om jeg ville oppheve kjøpet eller få ny telefon av samme modell. Jeg har 6 venner + samboer som har samme mobil, og alle har en eller annen feil på den. Så derfor valgte jeg å oppheve kjøpet, men nå lurer jeg på hvor mye jeg får tilbake?

Jeg kjøpte mobilen for 1000,- med abbonemang fra tele2 på 199,- mnd. Får jeg bare 1000,- tilbake da eller? Noen som vet?

9015181[/snapback]

Du får bare 1000 kroner tilbake for telefonen om det var det du betalte, men regner de kanselerer bindingstiden din eller betaler deg det koster å kjøpe seg ut av bindingstiden i tillegg.

Du skal jo ha mulighet til å kjøpe en ny telefon med bindingstid.

En annen mulighet er at de lar bindingstiden din fortsette å gå, for så å la deg kjøpe en ny telefon hos dem til det telefonen koster med abonnementet du tegnet. På den måten slipper du jo å tegne bindingstiden på nytt og det vil være kortere tid til neste gang du kan kjøpe en subsidiert telefon.

Lenke til kommentar

oæo...det var rask respons..takker for svar...

Hadde vert fint om jeg fikk kjøpe ny telefon og at aboet mitt bare har fortsettet der det er..er jo bare 2mnd til jeg er ferdig med 1 års bindingstid.. tenkte å skifte til ett billigere abo.

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...