Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spesifikasjonene innfrir sikkert de ønsker bedriftskunder måtte ha, men den så rett og slett STYGG ut! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fujitsu Siemens lanserer nå en ny serie av bærbare datamaskiner - i første omgang rettet mot bedriftskunder. Les mer Lenke til kommentar
stormx Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Helt enig - er det mulig å lage en så kjip PC designmessig? Den ser ut som en typisk 90-talls-laptop. Hvorfor kan ikke de store aktørene bare ta litt lærdom av Apple's suksess gjennom alle tider. Lag en PC med godt design! Helt frem til for et par år siden har alt jeg ønsket meg vært en PC som var like pen som Apple's maskiner, men som kjører Windows. Grunnen til at jeg har villet ha windows er enkelt å greit at det alltid var flere spill og programmer til windows, men nå får man jo windows på mac - så hvorfor kjøpe denne kjedelige boksen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dell XPS M1330 er jo ganske så fin da. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den var ikke spesiellt vakker nei. Fujitsu-siemens lager langt penere laptopper enn dette, men til en høyere pris. Det enkle utseendet er helt sikker gjort med vilje. S6410 ser jo veldig stilig ut, men til en langt høyere pris. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hadde litt av samme looken som forrige HP Compaq serie... Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dette ligner noe vannvittig på HP! En kollega av meg har en eldre HP som ser nesten identisk ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dette ligner noe vannvittig på HP! En kollega av meg har en eldre HP som ser nesten identisk ut... 9016057[/snapback] Ikke greier de å lage et fiffig design selv. De kopierer andres modeller. Modeller som er stygge allerede. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vil heller si de er inspirert av IBM's suksess. Hva skal de inspireres av Apple for? de har jo ikke hevdet seg i bedriftsmarkedet? Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 vet ikke om jeg er helt enig med hva som blir skrevet her.... har solgt FSC i bedriftsmarkedet 4 år nå og er veldig fornøyd med hva jeg selger... lite feil, greie priser og lite feil, lite feil, lite feil. Har selv en snart 4 år gammel Lifebook som jeg ikke klarer å ødelegge. Kost/nytte-faktoren er helt fin. Synes det er det som teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå