togr Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Prøvd meg på et minimalistisk bilde. Takk for tilbakemld Lenke til kommentar
pian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pleier ikke gå for minimalisme, men jeg syns det funka bra Fin plassering av motivet og egentlig ingenting annet i bildet, slik det skal være. Har du redigert vannfargen? Hvis ikke så var du jo veldig heldig med den, får en nesten monokromatisk følelse. alt i alt et bilde jeg kunne sett for meg i et eller annet hipt kontor eller noe slikt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Eller kanskje en hipp stue, også. Jeg liker minimalistiske bilder, og dette var intet unntak. Her har man den strenghet som et slik bilde behøver, samt en liten snert av lekenhet, i og med at det er et lite blad som stikker opp av vannet. Kanskje det er et rop om hjelp fra en plante som er i ferd med å drukne. Uansett er det et godt bilde, med motivet artig plassert. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 pleier å være ganske kresen, iallfall på minimalistiske bilder.. men her har du funnet et fint motiv, og kompisosjonen funker fint! et av de bedre jeg har sett her i det siste Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Yepp, bra.. og ikke så skrikende - Art Deco, som mye minimalistisk ser ut til å være. Synd med flua(?) på bladed dog.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 veldig bra! stilrent og pent Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dette likte jeg. Du kunne kanskje cropet den slik at planten kommer litt lengre ned mot bunnen av bildet? Lenke til kommentar
Magaki Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg likte bildet med fluen. Den får en ganske kul skygge på vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå