gustav Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei! Jeg er ny i forumet her, og visste ikke helt i hvilket forum jeg skulle plassere mitt spørsmål. Det er kort og godt som temaet viser. Kan ellers nevne at PC'en også rebooter i tide og utide. Har 512 mb SDRAM. 1,3 GB Duron. Vet ikke ellers hvilke opplysninger som kan være relevante for mitt spørsmål. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har du oppdatert alle driverne og windows på pc'en din. Det som og er viktig er att du sier mest mulig om systemet ditt? Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei'der.. Noen som kan gjøra at maskinen din rebooter er, for varme komponenter (CPU, GPU, HD osv) og at du har for liten PSU (den som leverer strøm) i forhold til komponenter... Vist det er noe av dette, ville jeg kjøpt meg mer kabinett vifter, og bedre PSU (mer watt) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Står ikke noe om OS, men i 2000/xp.. høyreklikk på my computer > properties > advanced > startup and reco... huk vekk atomatisk omstart... Da vil du få en lekker blåskjerm :wink: i stedet som vil gi deg en del info og pekepinner.. mvh G Lenke til kommentar
gustav Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Takk for raske svar gutter. Kjører XP, og vil prøve tipset ditt Goebbels, for å se om jeg får noe nyttig info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå