Thor. Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har en godt brukt ds som jeg har fått noe kliss på. Det har festet seg på left knappen på D-pad en og Jeg sliter med spill som er avhengig av D-pad en. Hva kan jeg gjöre for og loosne på klisset? (Svensk tastatur derfor merkelig "å") Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du skal i hvert fall være forsiktig med å helle på noen væske. Har fått noe lignende på tastaturet mitt, som har resultert i ganske seige F1-5 taster. Noe som så ut til å hjelpe en liten stund var å trykke dem ned en del ganger (aka 1000) noe som så ut til å løsne dem på et vis, men de ble seigere etter hvert. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ser du som jeg har akkurat det problemet du beskriver. Med å helle på vaeske mener jeg noe som losner på sjokladen. Jeg skjonner at den ikke skal vaere stromledende. Mener det finnes en rensespray for slikt men jeg har ikke peiling pa navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå