Gå til innhold

Utviklerdagbok: Assassin's Creed #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jade er absolutt et friskt pust i spillindustrien (prater ikke bare om utseendet). Får håpe spillet faktisk blir såpass bra som hun prøver å få frem. Har stor tro enda, etter lang tid med venting, men det kan fort famle om spillet viser seg å være noe à la Fable, som bare ble en brøkdel av sitt potensiale.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

hmm, potensiale ja...

Det meste av spill som blir gitt ut har et enormt potensiale som ikke ble utnyttet i produksjonen, sånn har det alltid vært og sånn vil det fortsette, hva vi gamere forventer oss og hva vi får overenstemmer ekstremt sjeldent.

Fable var et bra spill, like fullt gren folk på nesen over "what if's", jeg har forlengst gitt opp å forvente noe som helst fra utviklere, jeg bare håper at spillet vil være underholdende når det kommer.

Hvis utviklerdagbøkene er noe å gå etter har jeg lite å bekymre meg for.

Lenke til kommentar

Har fulgt med på dette spillet fra dag en og har som de fleste andre her store forventninger.

Free running (parkour) delen av spillet ser meget bra ut og jeg tror ikke de kommer til å feile her.

Crowd control delen ser også bra ut.

Combat systemet ser ut til å ha potensial, men det så ganske uferdig ut på X06 demoen av 360 versjonen (, men det er jo lenge siden nå).

Historen er jeg meget spent på. Her har de bare hintet frempå, men at det er tidsreise med her er vel ganske sikkert. Lurer på om de klarer å veve inn dette på en god måte?

En ting er jeg helt sikker på, jeg kommer til å spille dette spillet når det kommer!

Ps. triologien om Arn Magnusson av Jan Guilllous er lagt til den samme tidsepoken (3. korstoget) og hele bok 2 er fra korstoget. Anbefalt lesning.

Lenke til kommentar

Ps. triologien om Arn Magnusson av Jan Guilllous er lagt til den samme tidsepoken (3. korstoget) og hele bok 2 er fra korstoget. Anbefalt lesning.

9028590[/snapback]

Ja, har lest trilogien, og den er et must om man er interessert i historien som Assassins Creed utspiller seg i. Her nevnes til og med den gamle ved fjellet flere ganger. (Lederen av Hashshashin sekten som Altair er medlem av). Boka beskriver livet som Tempelridder på den tiden, noe som jeg syns var veldig interessant. Anbefalt x2 :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...