tom waits for alice Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg er programmerer, og burde selvsagt ikke bry meg om slikt, men: Jeg irriterer meg en smule over grensesnittet i Bugzilla. Er det noen ute i den store verden som har laget et skin med en litt ryddigere layout? Bare slike småting som at alt flytter på seg når du klikker deg ut og inn av "Additional Comments". At feltet vokser så du slipper å scrolle er greit nok. Men det betyr at når jeg har skrevet inn en kommentar og skal klikke på en av statusknappene (radioknappene) under så spretter de opp igjen og klikket bommer på knappen. Litt mer ryddig og diskret fontbruk hadde heller ikke vært av veien. Og er jeg den eneste programmerer i verden som synes at venstrestilte ledetekster er penere enn høyrestilte? Ja det er lettere å se at ledetekst og felt hører sammen når de står inntil hverandre, men vanskeligere å finne ledeteksten, og dermed feltet. Tenk om navnene i telefonkatalogen var høyrestilt... Nok om det. Hvis noen vet om et skin er jeg takknemlig for tips. Hvis ikke kanskje jeg skal spandere noen kvelder på å lage et selv. (Med forbehold om at jeg ikke har sett på hvor enkelt det er.) Edit: Tenker ikke på Deskzilla, det blir overkill og jeg er ikke så glad i synking, skjønt det er fristende å prøve det. Bugzilla er greit nok det, for formålet, bare det så litt ryddigere ut. BTW: Bugzilla er kundens valg. Jeg vet det finnes andre trackere, men det blir off topic denne gangen. Geir Endret 6. juli 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå