pwned Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) hei hei sto opp for 15 minutter siden, og hadde dundrende hodepine så tok en paracet og noe kaldt vann. Nå har venstrehånda slått seg helt vrang i 10 minutter, og det virker ikke som det går over enda... det er den følelsen hvor hånda har sovnet, og nesten er på vei til å våkne opp, men før den stikkingen inntreffer. først var det bare fingrene, men nå har det spredd seg til håndleddet, og begynner oppover armen. Den har ikke sovna helt, jeg kan fremdeles skrive på tastaturet med den. jeg tenkte først at jeg kanskje hadde sovet på en rar måte, men den har vært rar i 10 minutter :/ hva skjer?! jente 16 edit: tall-leif Endret 6. juli 2007 av pwned Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Beskeivelsen passer for slag/drypp. Hva med å kontakte en lege? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Har ikke spesielt lyst til å gå til lege nei :S Det har gått over nå, men det var en veldig ubehagelig følelse! Greia er at jeg har ganske stor sjanse for å få blodpropp, men går på p-piller uten at mamma veit om det. hodepina er fremdeles like ille, om ikke verre :/ edit: begynner å bli litt kvalm også Endret 6. juli 2007 av pwned Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Man skal alltid være på vakt om man får smerter den veien hjerte pumper blod... Men viss det ikke har gitt seg ta en tur til legen, eller oppsøk noen kjente, evt ta en tur innom apoteke når det åpner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå