Kennet_H Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei... Bygger så og si alle pc stuff levrandører pc for deg eller er det bare noen? komplett gjør det i allefall. Noen som vet hva de tar for det? eller noen som vet om pcutstyr.no gjør det? hadde satt pris på om noen ramset opp alle butikkene de veit gjør det for deg, og hvor mye det koster Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg bygger min egen pc. Det er helt klart det beste. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Her i gården bygges det selv... Er det beste og man sparer en del. Lenke til kommentar
Albino Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg bygger selv, ikke fordi det er rimeligere, men fordi det er gøy! Lenke til kommentar
SSS Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kanskje det går an å svare på det trådstarter spør om? Jeg vet hvertfall at netshop.no bygger pc av de komponentene du måtte ønske for kr 370. Dette inkluderer 3 års garanti. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Kanskje det går an å svare på det trådstarter spør om? Jeg vet hvertfall at netshop.no bygger pc av de komponentene du måtte ønske for kr 370. Dette inkluderer 3 års garanti. 9014173[/snapback] takk takk og til dere andre det er ikke mye du sparer på og bygge selv. I noen tilfeller taper du til og med på det + at du får ikke ny pc garanti. Og når jeg i tillegg ikke har bygd før eller har så store ferdigheter innenfor omerådet så tror jeg nok at jeg får noen som kan det til og bygge for meg jeg Endret 6. juli 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det stemme at det ikke alltid svarer seg økonomisk å bygge selv, men du har en mye større valgfrihet når det kommer til hvilke deler du setter sammen. Har selv bygget samtlige pcer vi har i dette huset selv Av butikker som bygger er det vel ... komplett netshop psdata mpx Tror ikke alle tilbyr deg "helt" valgfritt oppsett. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det stemme at det ikke alltid svarer seg økonomisk å bygge selv, men du har en mye større valgfrihet når det kommer til hvilke deler du setter sammen. Har selv bygget samtlige pcer vi har i dette huset selv Av butikker som bygger er det vel ... komplett netshop psdata mpx Tror ikke alle tilbyr deg "helt" valgfritt oppsett. 9014204[/snapback] Takk for innfo Vet du foresten om PCutstyr.no setter sammen pc`n for deg? skal sende de en mail og høre men hvis noen her vet det så regner jeg med at det raskere kommer et svar her Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dell "bygger" jo også PC for deg (i tillegg til de som allerede er nevnt), du kan ihvertfall variere en del av komponentene. Men de bruker ofte en del egne spesifikke komponenter. De fleste andre som har svart gir inntrykk at en PCs livsyklus er slik: 1. PC bygges eller kjøpes ferdig. 2. Man bruker den noen år. 3. Man selger den, gir den bort, kaster den... Men vi selvbyggere utvider og oppgraderer med nye deler og beholder andre deler, så når man egentlig lager seg en ny PC er et definisjonsspørsmål noen ganger F.eks. kan kabinett, DVD brenner, strømforsyning være helt ok, mens hovedkort, CPU, minne og grafikkort byttes. Eller det kan hende man nøyer seg med å oppgradere CPU og minne. Det meste er mulig... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Dell "bygger" jo også PC for deg (i tillegg til de som allerede er nevnt), du kan ihvertfall variere en del av komponentene. Men de bruker ofte en del egne spesifikke komponenter. De fleste andre som har svart gir inntrykk at en PCs livsyklus er slik: 1. PC bygges eller kjøpes ferdig. 2. Man bruker den noen år. 3. Man selger den, gir den bort, kaster den... Men vi selvbyggere utvider og oppgraderer med nye deler og beholder andre deler, så når man egentlig lager seg en ny PC er et definisjonsspørsmål noen ganger F.eks. kan kabinett, DVD brenner, strømforsyning være helt ok, mens hovedkort, CPU, minne og grafikkort byttes. Eller det kan hende man nøyer seg med å oppgradere CPU og minne. Det meste er mulig... 9014212[/snapback] Jeg kommer og til og oppgradere etter vert og velge komponenter selv jeg bare har ikke lyst til og sette sammen hele pc`n selv siden jeg ikke har gjort det før og ikke føler meg helt komfertabel med det enda men dette er oppsette jeg har tengt på http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...ngListId=479450 og q6600 etter pris reduksjonen. vet det er litt OT men jeg lurer på om det er noen som har noen meninger til dette oppsettet/forslag til forandringer. Og alle delene må finnes i samme butikk som kan sette sammen pc`n for deg Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg bygger selv, ikke fordi det er rimeligere, men fordi det er gøy! 9014165[/snapback] er som lego trur muticom har noe bygg pc greier eller er vel sån at du velger innmaten fra en liste Endret 6. juli 2007 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå