QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Det var voldsomt med styr for å fjerne et par virus. Endret 3. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Fikk du scannet de 5 første filene i lista over? Hva fikk du tilbakemelding om? (ble det meldt om adware/trojaner etc. på disse filene?) Kjørte du en scan med et AV-program? Hva fant det? Slettet du selv de 5 første filene i lista fordi det ble sakt fra jotti-scannen at de innehold et eller annet? Jeg antar at hele lista som er nevnt, kan fjernes, med en liten usikkerhet knyttet til : C:\WINDOWS\system32\42435782ld.exe C:\vbhq.exe Men hvis jottiscannen sa at disse også innehold et eller annet, så har det lite å si at disse er fjernet. Ble mange spørsmål dette, men... Det du kan gjøre er: 1. Gi tilbakemelding på hva jottiscannen fant om disse 5 filene du skulle sjekke 2. Last ned / kjør en full scan med et AV-program og gi tilbakemelding på hva/om det fant noe av interesse 3. Fortell hvordan pc'n kjører. Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 3. Fortell hvordan pc'n kjører. Har ikke merket noe til virusene. sletta filene manuelt, etter å ha fått utslag på online scannen. tror jeg har fått fjerna virusene. kommer tilbake vist det skjer noe. Tusen takk for hjelpen Norbat! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har lagt merke til at du bruker FAT32, hvis du bytter til NTFS, kan du hindre andre en Administrator og System til å endre filer eller mapper i C:\Windows, dette kan i mange tilfeller stoppe endel virus. Bare en anbefalning, som ikke har direkte noe med virusproblemene dine å gjøre. Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har lagt merke til at du bruker FAT32, hvis du bytter til NTFS, kan du hindre andre en Administrator og System til å endre filer eller mapper i C:\Windows, dette kan i mange tilfeller stoppe endel virus. Bare en anbefalning, som ikke har direkte noe med virusproblemene dine å gjøre. 9202716[/snapback] ja, har det på de to nyeste hardiskene, men de to andre glemte jeg .. eller... viste ikke om det med ntfs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå