Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du scannet de 5 første filene i lista over?

Hva fikk du tilbakemelding om? (ble det meldt om adware/trojaner etc. på disse filene?)

Kjørte du en scan med et AV-program?

Hva fant det?

Slettet du selv de 5 første filene i lista fordi det ble sakt fra jotti-scannen at de innehold et eller annet?

Jeg antar at hele lista som er nevnt, kan fjernes, med en liten usikkerhet knyttet til :

C:\WINDOWS\system32\42435782ld.exe

C:\vbhq.exe

Men hvis jottiscannen sa at disse også innehold et eller annet, så har det lite å si at disse er fjernet.

Ble mange spørsmål dette, men...

Det du kan gjøre er:

1. Gi tilbakemelding på hva jottiscannen fant om disse 5 filene du skulle sjekke

2. Last ned / kjør en full scan med et AV-program og gi tilbakemelding på hva/om det fant noe av interesse

3. Fortell hvordan pc'n kjører.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at du bruker FAT32, hvis du bytter til NTFS, kan du hindre andre en Administrator og System til å endre filer eller mapper i C:\Windows, dette kan i mange tilfeller stoppe endel virus.

Bare en anbefalning, som ikke har direkte noe med virusproblemene dine å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til at du bruker FAT32, hvis du bytter til NTFS, kan du hindre andre en Administrator og System til å endre filer eller mapper i C:\Windows, dette kan i mange tilfeller stoppe endel virus.

Bare en anbefalning, som ikke har direkte noe med virusproblemene dine å gjøre.

9202716[/snapback]

ja, har det på de to nyeste hardiskene, men de to andre glemte jeg .. eller... viste ikke om det med ntfs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...