tinyb00m Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vell da lager jeg en tråd ang smil og tenner! Spørsmålet er enkelt, om du kunne bytte smil/tenner med noen, hvem ville det vært, og hvorfor? Legg gjerne ved et bilde! Jeg hadde valgt Cameron Diaz, men det er vel mest fordi jeg liker mye ved den pene dama. Og hadde jeg hatt smilet hennes, hadde jeg vært glad! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vell da lager jeg en tråd ang smil og tenner! Spørsmålet er enkelt, om du kunne bytte smil/tenner med noen, hvem ville det vært, og hvorfor? Legg gjerne ved et bilde! Jeg hadde valgt Cameron Diaz, men det er vel mest fordi jeg liker mye ved den pene dama. Og hadde jeg hatt smilet hennes, hadde jeg vært glad! http://imagecache2.allposters.com/images/p...iaz-Posters.jpg 9013832[/snapback] ...og så kommer det obligatoriske spm...ER DU JENTE?? Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 *kremt* Skal ikke svare, heller spørre, hva tror du?? Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Enkelt valghttp://www.gluttonsess.com/blog/Smile_small.jpg 9013892[/snapback] Ah sykt jævlig da! Endret 6. juli 2007 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ikke quote bilder. Og jeg tror svaret er nei. Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Jo jeg er jente, selvfølgelig! da-ah.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 B-Real, trenger vi virkelig alle disse trådene? Hvem ville du byttet X med? (Vi har jo allerede bla. Stemme, kropp) Såvidt jeg vet om har vi en del slike tråder. Hvorfor må vi fylle opp OT-baren med slike dritt tråder? Eller skal jeg si telletråder. Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 B-Real, trenger vi virkelig alle disse trådene? Hvem ville du byttet X med? (Vi har jo allerede bla. Stemme, kropp) Såvidt jeg vet om har vi en del slike tråder. Hvorfor må vi fylle opp OT-baren med slike dritt tråder? Eller skal jeg si telletråder. 9013927[/snapback] Er litt morsomt da! :0 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 B-Real, trenger vi virkelig alle disse trådene? Hvem ville du byttet X med? (Vi har jo allerede bla. Stemme, kropp) Såvidt jeg vet om har vi en del slike tråder. Hvorfor må vi fylle opp OT-baren med slike dritt tråder? Eller skal jeg si telletråder. 9013927[/snapback] Strengt tatt så må jeg vel si meg enig i det. Vi har X antall slike threads og dette blir bare enda i en liste av telletråder. Beklager men stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg