arne_mark Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvordan finner jeg lang? kjetting har den korte : ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 vanntempelet, om jeg husker riktig... Lenke til kommentar
arne_mark Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Okeii ^^ Men Kommer meg ikke no lengre der, Må jeg ta flamme templet først ? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du er nødt til å få tak i to item et annet sted først. Dette er en stor spoiler så jeg sjuler den, så kan du velge om du vil lese den selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må gjennomføre ishulen som er utenfor Zoras Domain, altså der du tok det tredje tempelet (Jabun). Der får du et par flotte saker som du trenger i vanntempelet. I tillegg må du finne en måte å hjelpe denne Zora kongen. Da får du den andre tingen du trenger. Lykke til Lenke til kommentar
arne_mark Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Okeii Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå