aXXo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som vet om det går ann å bruke egne sanger i bakgrunnen på spillene på PSP? Sanger som jeg har lagt inn i mp3 mappa på PSP'en? Eller som jeg kanskje må legge et annet sted? Som på GTA Liberty City Stories, der kunne man legge inn egne sanger Så noen som vet om hvordan man gjør det? Det er forresten WRC FIA World Rally Championship jeg har lyst å legge det inn på, også har jeg 3.40 OE-A firmwire Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hei aXXo fra piratebay. Du kan prøve å lage en ISOfil av WRC med USBSSS, åpne den med UMDgen og se om du finner musikkfilene der. Hvis de er i et kjent format (som f.eks ogg, mp3, wav eller lignende) kan du prøve å erstatte de med dine egne sanger(pass på at de er i samme format) og lage en ny og modifisert iso. Hvis du finner en musikkmappe men ikke kjenner filtypen kan du prøve å google etter konvertere. Tviler på att det går, men lykke til hvis du bestemmer deg for å prøve. Endret 6. juli 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Selvfølgelig finnes det er homebrew program som gjør det mulig å spille musikk i bakgrunnen. Altså, du kan spille dine favorittlåter når du spiller ditt favorittspill! Ach, nå finner jeg det jo selvfølgelig ikke da... Jeg skal gi link med en gang jeg finner det! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Irshell gir deg mulighet til å spille musikk i programmer/spill. Men har ikke fått til å kjøre vanlige kjøpespill gjennom irshell enda. Men kan jo hende at man kan få tak i en plugin. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Selvfølgelig finnes det er homebrew program som gjør det mulig å spille musikk i bakgrunnen. Altså, du kan spille dine favorittlåter når du spiller ditt favorittspill! Ach, nå finner jeg det jo selvfølgelig ikke da... Jeg skal gi link med en gang jeg finner det! 9019850[/snapback] Tusen takk Det setter jeg pris på Hadde vært fint om du fant det før i morgen tidlig, for da skal jeg på ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå