Gå til innhold

Legge inn egne sanger på spillene på PSP?

aXXo

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går ann å bruke egne sanger i bakgrunnen på spillene på PSP? Sanger som jeg har lagt inn i mp3 mappa på PSP'en? Eller som jeg kanskje må legge et annet sted? Som på GTA Liberty City Stories, der kunne man legge inn egne sanger ;) Så noen som vet om hvordan man gjør det? Det er forresten WRC FIA World Rally Championship jeg har lyst å legge det inn på, også har jeg 3.40 OE-A firmwire ;):thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei aXXo fra piratebay.

Du kan prøve å lage en ISOfil av WRC med USBSSS, åpne den med UMDgen og se om du finner musikkfilene der. Hvis de er i et kjent format (som f.eks ogg, mp3, wav eller lignende) kan du prøve å erstatte de med dine egne sanger(pass på at de er i samme format) og lage en ny og modifisert iso.

Hvis du finner en musikkmappe men ikke kjenner filtypen kan du prøve å google etter konvertere.

Tviler på att det går, men lykke til hvis du bestemmer deg for å prøve.

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det er homebrew program som gjør det mulig å spille musikk i bakgrunnen. Altså, du kan spille dine favorittlåter når du spiller ditt favorittspill! :)

Ach, nå finner jeg det jo selvfølgelig ikke da... Jeg skal gi link med en gang jeg finner det! :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det er homebrew program som gjør det mulig å spille musikk i bakgrunnen. Altså, du kan spille dine favorittlåter når du spiller ditt favorittspill! :)

Ach, nå finner jeg det jo selvfølgelig ikke da... Jeg skal gi link med en gang jeg finner det! :)

9019850[/snapback]

Tusen takk ;) Det setter jeg pris på ;) Hadde vært fint om du fant det før i morgen tidlig, for da skal jeg på ferie :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...