Mrfluesikring Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei jeg vil fjerne alt fra pc en(utenom musikk,bilder og intern video) Vil fjerne det sånn at man ikke kan finne det igjen om man heter Bill Gates og har de ti smarteste datafolka i verden i lomma. Dette er fordi jeg vil gjøre pcen "cleen" Fint om noen forklarer hvordan, og ikke hvor man får gjort det. Dette er fordi jeg vil at pcen skal bli sånn den engang var da vi var nyforelsket en høstdag vinteren 2000. Endret 5. juli 2007 av skinnbanken Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvis du skal oppnå det må du brenne harddisken din, eventuelt overskrive hver jævla sektor et utall ganger. To the case: Kan du ikke ta backup av det du vil spare et sted, og deretter formatere stasjonen og reinstallere OS'et? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har hørt at for at en disk skal bli 100% uleselig så må den smeltes om eller lignende... Ellers tror jeg f.eks. at dette programmet bør gjøre nytten sin. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ok for å omformulere meg litt. Mange av mine drivere har dratt bort, får ikke innstalert nye. Det gjør at jeg: Ikke får brukt internett, ikke spilt WOW. Derimot hvis jeg slår på pc i sikkerhetsmodus da kan jeg bruke internett men ikke WOW, eller høre på musikk eller noe annet. Hvis jeg bare gjør at pcen var slik den var når jeg fikk den så bør det vel ikke være noe problem. Derimot å innstalere drivere er noe realt herk, jeg syns det er lettere å bygge et korthus enn å innstalere drivere. Forstår det ikke as. Poenget: Hvordan tar jeg backup? og hva gjør jeg med de 100gb med musikk, bilder og Intern video(ting fra mitt DV-kamera) jeg har? Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 okokok: Bestilte nettopp en E-book 320gb. Den kan jeg føre inn mine filer jeg vil beholde og så fjerne den eksterne hardisken fra pcen. Da er det bare meg og pcen igjen. Hvordan bør jeg gå fram for å få alt tilbake slik det var før? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 1. Last ned drivere og legg inn på den eksterne harddisken 2. Finn fram installasjonscden til OSet ditt, start opp fra den og formatter disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå