Wackee Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Er på eit lite LAN no, men vi som spiller (2 i dag) får ikkje spillt på samme server (CS) samtidig. Hva kan det vera? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er fordi serveren har blokket for 2 spillere fra samme IP adresse. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Det er på alle serverer. Er det ein måte å stille inn indivituelle IP'er i routeren? Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fjern den "ruteren" din og gi deg selv ekte internett. NAT er praktisk, helt til du vil ha mer enn web-access. Tror man kan knote med noen porter i ruteren for CS men det er vanskelig. å spille samtidig med kamerater ved siden av deg i rommet på internett er gøy, spesielt på samme lag i strategispill, "send meg noe obs, blir rusha av dark templar!#@%" men noen isp gir deg bare 1 ekte ip... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Takk for svar! Burde jo seff ha funnet løsningen selv, *Skamme seg* Tar med meg ein vanlig router, så går det fint! Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har spilt sammen med noen på samme server mange ganger før, med billige rutere bak nat. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Problemet er trolig at begge bruker samme port. Bytt port for den ene så er nok problemet løst. (Søk i forumet for det er løst flere ganger før). Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Tar med meg ein vanlig router, så går det fint! 9017136[/snapback] Ehm... da tror jeg du bør sette deg litt inn i routing og nat'ing før du tenker om igjen Som la7dfa-com sier... prøv å bytt port først og fremst (forutsatt at porten også er forwardet mot den lokale ip'en som skal bruke den i routeren). Endret 19. juli 2007 av JKJK Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Her er det mange som er på bærtur om jeg ikke tar feil. Om jeg ikke driter på draget så er problemet som allerede nevnt, at dere bruker samme port. Sjekk om du finner noe som heter clientport eller lignende i console og bytt den til f.eks 27004 hos en av dere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Skal gå fint med fleire på ei linje. Kan være at noken servere har sperra for fleire spelere fra samme ip, men dei fleste har fade to black, sånn at skjemren til den eine blir svart om han dauer før den andre. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Meinte jo seff ikkje A ta med ein ny router, men ein heilt vanlig hub. Portinstillingene var jo sjekka, men oppsettet pA routeren var heilt skrudd. Men det gikk fint nAr eg kom med huben! Lenke til kommentar
nAD Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skriv '+clientport 27015' i launch options, den andre skriver '+clientport 27016' osv Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skriv '+clientport 27015' i launch options, den andre skriver '+clientport 27016' osv 9146938[/snapback] Der har du det korrekte svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå