Kakofoni Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ja samma her, pluss at jeg hadde bare trengt å snakke norsk til han fordi han er dansk. Fy faen, de må komme med nytt album snart... 9015783[/snapback] Ifølge intervju med VG planlegger de å være ferdig i begynnelsen av neste år. Ikke ta det for så god fisk. Det var sikkert noe han ikke ville si, fordi bandet er for usikre på akkurat dette. Men det er allikevel høyst på tide med et nytt album. nesten 3 år siden sist, jo. EDIT: Nesten to år siden sist, egentlig. Haha. Endret 8. juli 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Mitt største ønske er å snakke med Metallica, fordi de er mitt favoritt band, og har vært det i mange år. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skulle gjerne truffet Red Hot Chili Peppers, samt slått av en prat med Adam Duritz i Counting Crows. Og tatt en øl med Sufjan Stevens. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg kunne gjerne møtt Jokke. Han virket som en interessant person. Hadde eller vært kult med en syretripp med Pink Floyd i Barrett-eraen. Endret 8. juli 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dave Matthews virker som en hyggelig person, hadde ikke hatt noe imot å møte han. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Aller helst ville jeg møtt Armin van Buuren. Han er ett av mine større forbilder, og han er en knakende kjekk fyr. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jeg får kanskje møt mange av gruppene på motøy festivalen skal kanskje intrerjuwe de sende mail til et blad og jeg skulle sende når det nerma seg for de var intresert og der kan jeg nvne grupper som soilvork, mayhem, 1349, evergrey, pain og salvasjon fy faen og jeg gleder meg vis det skjer Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Folka i System of a down, definitivt! Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hadde vært dødsfett å møtt gutta i Dream Theater få tips av Petrucci å greier til gitar. og Steve Vai hadde ikke gjort no heller. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 De i Dogstar. Men jeg ville nok heller ha valgt noen litt større. Gavin DeGraw står høyt oppe på lista. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ville møtt Mikael Åkerfeldt fra Opeth, rett og slett fordi jeg digger den mannen. Musikken hans, det intrykket jeg har fått av personligheten hans, han er jo helt fantastisk. Skulle likt og tatt en prat med han, ja Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde eller vært kult med en syretripp med Pink Floyd i Barrett-eraen. 9027353[/snapback] Enig med deg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå