steinar2000 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fatter ikke og begriper at så maneg vil møte Metallica, Lars Ulrich virker som verdens største drittsekk. 9016674[/snapback] Må si meg enig der. Han virker litt klysete. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Alison Krauss & Union Stations. De er bare utrolig dyktige musikere. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Oppsettet til Pink Floyd på A Saucerful of secrets. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville ha møtt Kai Hansen fra Gamma Ray Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tror jeg ville møtt Brian Hugh Warner aka. Marilyn Manson. I de intervjuene jeg har sett med han virker han utrolig smart og reflektert. I tillegg liker jeg en god del av det han har laget, selv om jeg var mye større fan av han før. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tom Waits. Han høres ut som en hyggelig fyr. Ellers kunne jeg tenkt meg å møte John Kay igjen for å klare og snakke til ham. Spørre han om saker og ting. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pink Floyd, helst tidlige delen når Syd Barret var med. Rett og slett fordi alle i hele bandet er genier på ulik måte i deres musikk, de skriver sinnsykk musikk, spesielt Waters og Gilmour. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 3 Doors Down! Det er mitt absolutte yndlingsband Hadde vært utrolig kult å fått møte de i løpet av livet Eller Lifehouse. De er på en god 2. plass på lista mi. Fordi at de har mange fine sanger Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pink Floyd, helst tidlige delen når Syd Barret var med.Rett og slett fordi alle i hele bandet er genier på ulik måte i deres musikk, de skriver sinnsykk musikk, spesielt Waters og Gilmour. 9017772[/snapback] A saucerful of secrets lineup'en? Der både Gilmour og Barret var med Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Metallica.. ingen tvil, har vært stort fan lenge nå.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pete Townshend fordi han virker intelligent, samtidig som han har den spydige og arrogante rockeholdningen (fortsatt!) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den må du forklare(evt. bekrefte min tolking ). Hvis man er spydig og arrogant som en primadonna eller en drittsekk så er man ikke særlig "rockete" imo. Rock er for folket og blir idiotisk å da sett seg over folket... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Den må du forklare(evt. bekrefte min tolking ). Hvis man er spydig og arrogant som en primadonna eller en drittsekk så er man ikke særlig "rockete" imo. Rock er for folket og blir idiotisk å da sett seg over folket... 9020084[/snapback] Ordla meg litt feil der. Nei, han er på ingen måte en Axl Rose-type, men virker som en reflektert og intelligent type samtidig som han er stolt og gir liten kreditt til andre band som har inspirert ham, ei heller rivaliserende band. Han hatet/hater jo bla.a LZ siden de tok mye av oppmerksomheten fra The Who på 70-tallet. Slikt syns jeg det står litt respekt av. Endret 6. juli 2007 av tjalla Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, han sa at de var greie fyrer, men han kunne ikke fordra musikken deres. Bra at han er ærlig ihvertfall. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kunne tenke meg og møtt Beethoven og Grieg, og blitt undervist av dem på piano og i å komponere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Kunne godt tenkt meg å møte U2. Eventuelt Rihanna, fordiii.. EDIT- Eller Focus: v7LzOeTkfM Endret 7. juli 2007 av edge Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kunne tenke meg og møtt Beethoven og Grieg, og blitt undervist av dem på piano og i å komponere. 9022193[/snapback] Gode komponister er ikke nødvendigvis gode lærere. Ene medielæreren min ver MEGET god i lydproduksjon... men vi lærte likevel fint lite om det. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ville gjerne ha møtt Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts og Ron Wood eller The Rolling Stones som de kaller seg. Dette er noe jeg kanskje for oppleve fordi jeg _KANSKJE_ skal backstage på konserten deres på Valle Hovin. Ellers kunne jeg tenkt meg å måtte Ozzy Osbourne, er virker egentlig ganske hyggelig på en rar måte. Han er "lattis". Endret 7. juli 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ville gjerne ha møtt Mike Jagger, Keith Richards, Charlie Watts og Ron Wood eller The Rolling Stones som de kaller seg. Dette er noe jeg kanskje for oppleve fordi jeg _KANSKJE_ skal backstage på konserten deres på Valle Hovin. 9022579[/snapback] Mike Jagger? Sånt burde ikke vært lov Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Mike faktisk. Hjerne sover, Sorry Endret 7. juli 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå