Juden Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hvilken gruppe/artist ville du ha tatt et øl med? Jeg ville ha møtt med Freddie Mercury og snakket om mange ting. Om bakgrunnen hans f.eks og musikken. Kom med dere favoritt og begrunn svaret! Endret 5. juli 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville tatt en øl med noen av kara i Dimmu Borgir, mest fordi de er dritbra og norske! Metallica er jo en selvfølge da, så man trenger nesten ikke å nevne de... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Oioi, det er så mange. Hvis jeg måtte velge ville det nok falt på Metallica. Rett og slett fordi de har vært mitt favoritt band igjennom flere år Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hüsker Dü. Blir bare skjelven hver gang jeg går forbi kaféen Bob Mould spilte i 1995 her i Trondheim. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mew, helst Jonas Bjerre. Hadde vaert saa enormt interresant aa prate med en saann person som ham. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har møtt Frank Iero i My Chemical Romance. Haha, bare synd han er blant de jeg aller minst vil møte i hele verden, fordi jeg hater bandet. Men har jo selvsagt lyst til å møte Iron Maiden, da det er mitt all-time favortittband. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har mest lyst til å treffe Muse, angrer meg grønn på at jeg ikke var på Quarten ifjor for å se de.... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tony Iommi, verdens gitargud nr. 1. Ozzy kunne få vært med han også. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tijs Verwest, Hans Zimmer og Andreas Schmidt har jeg som mål å møte før jeg / de dør Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 En kveld med Ron Thal ville vel vært det beste jeg kunne oppleve. Han virker som en trivelig kar med gode doser humor og selvironi. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Mew, helst Jonas Bjerre. Hadde vaert saa enormt interresant aa prate med en saann person som ham. 9014819[/snapback] Ja samma her, pluss at jeg hadde bare trengt å snakke norsk til han fordi han er dansk. Fy faen, de må komme med nytt album snart... Hadde også likt å møte The Mars Volta, alle av dem. Endret 6. juli 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Frank Zappa, Ian Anderson og Les Claypool står relativt høyt på lista mi, de er og var eksentriske av natur. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du er en av de som tror han forsatt lever? ----- Jeg kunne tenkt meg å møte store deler av favorittartistene mine. Kanskje særlig System of a Down siden de virker til å interessange meninger og det er trossalt er bandet som fikk meg interessert i musikk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Metallica eller Elvis :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du er en av de som tror han forsatt lever? 9016145[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Arjen Lucassen, fordi han er et av de største musikalske geniene jeg vet om. Musikken hans har gitt så utrolig mye, og jeg kunne ha dødd for å spandere middag på han. Metallica, fordi de har vært ett av mine absolutte favorittband i mange mange år. En utrolig gjeng, både på og utenfor scenen. Edit: Måtte ha med begrunnelse ja. Endret 6. juli 2007 av BrageC Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fatter ikke og begriper at så maneg vil møte Metallica, Lars Ulrich virker som verdens største drittsekk. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Arjen Lucassen, fordi han er et av de største musikalske geniene jeg vet om. Musikken hans har gitt så utrolig mye, og jeg kunne ha dødd for å spandere middag på han. 9016493[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå