Thewiz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hallo godtfolk! I det siste har jeg begynt å få høy puls av å gjøre omtrent ingenting. Jeg lå i hengekøya mi i et kvarter og hørte på musikk, så bestemte jeg meg for å skjekke pulsen min; 100 i puls Dette blir jo ikke hvilepulsen min, iogmed at jeg var i stor aktivitet før denne tid. Men er dette farlig og hva er normalt? Jeg har aldri hatt dette før og jeg trener normalt ( 3-5 ganger i uka), kan skyldes stress? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 stress, nervøsitet, forelskelse, redd, syk ++++++++++++ kan skyldes mye....... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg sitter i sofaen nå, og har veldig høy puls... Grunn: Jeg var nær selvmord i går.. Har du noen form for slike tanker? Mulig at det er det som gir deg så høy puls.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Nei, har absolutt ikke tanker om selvmord. Jeg har det utrolig fint i livet mitt jeg. Men det er mange ting jeg må passe på for tida. Så det kan være grunnen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ikke noen du liker veldig godt heller? Wubbable: :-O Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Wubbable::-O 9017967[/snapback] You speak as if you know me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå