1915 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har telenor ADSL. 2000 kb/s ned og 200 kb/s opp når jeg målte på it avisen og digi.no så fikk målte jeg 2048 kb/s ned ok greit det, for det er det vi skal ha og 230 kb/s opp. greit nokk. og en som jobbet i telenor var her for noen månder siden og han hadde med seg et apparat som han målte hastigheten rett i veggen med. da målte han 1500 kb/s ned og 100 kb/s opp så fant jeg ut at de MÅ være noe galt med det apparatet hannes pga. med torrent fant jeg det ut. torrent: uTorrent. og en torrent som går for FULL speed på 250 kb/s ned. med en 1024 linje altså 1 mb. så skal man få 125 kb/s ned og jeg har 2 mb. og får 250 kb/s ned med torrent. og det stemmer, right? men han fra telenor sier jeg bare har en 1500 kb/s linje :S men jeg måler 2048 kb/s ned på it avisen + at jeg får 250 kb/s ned på torrent. så jeg tror mere han har feil med apparatet sitt. hva tror dere da ? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen relevanse det da sålenge du får BEDRE hastighet enn han tror du skal ha? men på de fleste hastighet tester blir bare sync hastighet målt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå