Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Cloverfield eller hva enn det er det skal hete

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fredag? Det står 8 februar på IMDB. Ante ikke at den kom fredag jeg, men unnskyld da :blush:

Dte er i norge det.. ingen bryr seg om norge..

mens i morgen starter den i australia og new zealand..

Å? Trodde de som bor i Norge brydde seg om det, de fleste reiser jo ikke til Australia og New Zealand for å se en film :hm:

Unnskyld en gang til då da :p

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig ikke at vi får se mostret i filmen en gang. De har lagt så mye vekt på å holde det hemmelig at ikke noe moster kan leve opp til forventningene(tenker litt ala LOST her).

Hadde jeg laget en slik film så hadde jeg i alle fall gjort det sånn, og med alt i vet om filmen synes jeg ikke det høres så veldig usansynlig ut

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig ikke at vi får se mostret i filmen en gang. De har lagt så mye vekt på å holde det hemmelig at ikke noe moster kan leve opp til forventningene(tenker litt ala LOST her).

Hadde jeg laget en slik film så hadde jeg i alle fall gjort det sånn, og med alt i vet om filmen synes jeg ikke det høres så veldig usansynlig ut

Angaaende monsteret

Du faar se monsteret i filmen, det er faktisk ganske kult. Men man faar absolutt ingen informasjon om hvor det kommer fra.

Selv syns jeg det er alt for mye bruk av et haandholdte kameraet. Vis du sitter paa 3. rad blir du bil/baat syk. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm... Vet ikke om jeg skal poste det her, men vet noen hvorfor Cloverfield ikke står på siden til Colosseum? Skulle gjerne bestilt billetter til premièren på fredag, men den er jo ikke der. :cry:

Premiere denne fredagen? Jeg så Cloverfield på Colloseum forrige lørdag.

Og filmen var ikke bra, bare sånn for å ødelegge all moroa deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...