Delvis Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) ja man visste det her alt så tidlig, ja det var vel ikke annet å vente. Trodde jeg skulle tipse om en ny kommende film jeg nå, men dengang ei Jo dette er klart en sånn type film jeg ser fram til Dette skal være det nyeste promoclip fra filmen Endret 12. januar 2008 av groenn Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Tipse om en film som kommer til fredag? du skjønte vel at det var litt sent? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Fredag? Det står 8 februar på IMDB. Ante ikke at den kom fredag jeg, men unnskyld da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Eg synes i alle fall denne filmen virkar spanande. Kjekt med litt uorginal kamerateknikk, sjølv om eg er redd det blir litt mykje "shaky" i lengden. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 hoho, kult promoklipp! .. er det fler av disse som slenger rundt på nettet? Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Mulig spoiler... Cloverfield Monster Revealed in Fan Art Se gjerne også Filmdrunk.com sin dekning av filmen. Endret 16. januar 2008 av Aleksander Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Fredag? Det står 8 februar på IMDB. Ante ikke at den kom fredag jeg, men unnskyld da Dte er i norge det.. ingen bryr seg om norge.. mens i morgen starter den i australia og new zealand.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Fredag? Det står 8 februar på IMDB. Ante ikke at den kom fredag jeg, men unnskyld da Dte er i norge det.. ingen bryr seg om norge.. mens i morgen starter den i australia og new zealand.. Å? Trodde de som bor i Norge brydde seg om det, de fleste reiser jo ikke til Australia og New Zealand for å se en film Unnskyld en gang til då da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Dte er i norge det.. ingen bryr seg om norge.. Bortsett fra de som bor i Norge da.... Det hjelper nordmenn fint lite at filmen går på kino i Australia når vi her hjemme fortsatt må vente Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Gleder meg skikkelig til denne filmen. Er stor fan av håndholdt kamera teknikk så tror dette kommer til å bli en fin opplevelse. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tror egentlig ikke at vi får se mostret i filmen en gang. De har lagt så mye vekt på å holde det hemmelig at ikke noe moster kan leve opp til forventningene(tenker litt ala LOST her). Hadde jeg laget en slik film så hadde jeg i alle fall gjort det sånn, og med alt i vet om filmen synes jeg ikke det høres så veldig usansynlig ut Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tror egentlig ikke at vi får se mostret i filmen en gang. De har lagt så mye vekt på å holde det hemmelig at ikke noe moster kan leve opp til forventningene(tenker litt ala LOST her). Hadde jeg laget en slik film så hadde jeg i alle fall gjort det sånn, og med alt i vet om filmen synes jeg ikke det høres så veldig usansynlig ut Angaaende monsteret Du faar se monsteret i filmen, det er faktisk ganske kult. Men man faar absolutt ingen informasjon om hvor det kommer fra. Selv syns jeg det er alt for mye bruk av et haandholdte kameraet. Vis du sitter paa 3. rad blir du bil/baat syk. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 @master air Får man virkelig se hele mostret? Slik jeg hørte det fikk man bare se vage snutter av noen deler av det? Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Du faar se halen en gang, ogsaa faar du noen ganger se deler av monsteret. Helt paa slutten ser du ca 90% av monsteret. Du faar se hodet, det meste av kroppen, det eneste du ikke ser er foetter/hender og halen fordi de er bak bygninger, ogsaa faar du ikke se magen, men det er paa grunn av vinkelen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 nå dør jeg snart. må se. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Skal se den, men har ikke allverdens forventninger. La merke til at filmen er temmelig kort(85 min), hvilket oftest er et negativt tegn for den type filmer. Men unntak fins jo.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm... Vet ikke om jeg skal poste det her, men vet noen hvorfor Cloverfield ikke står på siden til Colosseum? Skulle gjerne bestilt billetter til premièren på fredag, men den er jo ikke der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm... Vet ikke om jeg skal poste det her, men vet noen hvorfor Cloverfield ikke står på siden til Colosseum? Skulle gjerne bestilt billetter til premièren på fredag, men den er jo ikke der. Premiere denne fredagen? Jeg så Cloverfield på Colloseum forrige lørdag. Og filmen var ikke bra, bare sånn for å ødelegge all moroa deres. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Den har offisiell premiere nå på fredagen. Var vell en førpremiere du var på eller noe sånt. Fant den ikke på Trondheim kino heller. Enten så er de store kinoene på etterskudd eller så viser de ikke filmen på premieredatoen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fant det ut nå, har bestilt billetter nå, virka som siden ikke var oppdatert eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå