trollhatt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Smiley brukt jeg.... Det er da nok av info og ta av om filmen - litt unormal PR her og man har en hype uten sammenligning (nesten) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Utifra bildet ser det ut som en gigantisk Wolverine som har kuttet hodet av statuen.... Har ikke J.J avkreftet at det er snakk om Gojira? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har ikke J.J avkreftet at det er snakk om Gojira? 9200541[/snapback] Jo, mener det. Var snakk om at det skulle være noe helt orginalt, altså ingen av de gamle monstrene. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 han har vel sagt at det er noe helt nytt og han kalte den en gang for "Parasite" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette virker spennende! Effektene såg kule ut, og liker filmteknikken Og i tillegg så elsker jeg slike mystiske filmer Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ny trailer! http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/index.html Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Veit ikke helt hvordan filmen kommer til å bli siden alt er "shakycam". Fikk litt blairwitch-flashback, føler den filmen har brukt opp denne måten å filme på, men håper jeg blir positivt overrasket. Teaseren var konge, ble mer usikker nå som ordentlig trailer han dukket opp. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det kan fort bli kvalmende å sitte to timer med shakycam og monsterjaging, men har likevel trua på konseptet. Liker denne nye trenden med litt mer seriøse monsterfilmer (WoTW, nå denne). Hvis man i det hele tatt kan kalle det en trend da... Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 http://img.photobucket.com/albums/v290/par...95850829105.gif Spennende! Lurer på hva slags monster dette er Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ser ut som en "alien" bare at den er dødsstor! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det noe tvil eller?? Lurer på hvordan det blir en hel spillefilm med hjemmevideo. Kan jo bli en god atmosfære og slik, men regner med man blir litt svimmel etter hvert. Ser for meg det blir mye løping. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Liker denne nye trenden med litt mer seriøse monsterfilmer (WoTW, nå denne). Hva er det fulle navnet på WoTW?? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 han mener vel war of the worlds.. som var temlig ræva synes jeg.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hmm....war of the worlds en monsterfilm? Vil vel heller kalle det en sci-fi film. Men enig i at filmen var dårlig. Kunne vært så mye mye bedre. Effektene og lyden er det ikke noe å si på da. Endret 27. november 2007 av Tomtruck Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mye som kunne vært bedre med WoTW, men den hadde virkelig mye bra å by på. Så får vi håpe Cloverfield blir enda bedre. Personlig liker jeg mer seriøse "monster/katastofe/dommedagsfilmer", (i motsetning til feks. Godzilla, Independence Day, Armageddon), og det ser ut til at Cloverfield går i den retningen. Noe sånt jeg mente... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) for dere som ikke har fått det med dere så er det reklame for Cloverfirld i de 2 nyeste episodene av Heroes (altså bruken av produktet Slusho.. som er direkte linket opp med PR kampanjen rundt denne filmen) www.slusho.jp Endret 27. november 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 http://studio.clearspring.com/projects/clo...verfield_v2.swf 5 minutter av Cloverfireld.. virker som det blir navnet Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kult. Tror dette blir en bra film. Stemningsfull og spennende. Men har en mistanke at den blir kort. Er vel grenser for hvor lenge de kan tøye dette plottet. Denne gangen kan ikke JJ bruke cliffhangers. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 husk.. JJ er bare produser.. ikke forfatter eller regisør Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Syns den ser fet ut jeg, gleder meg til å se den hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå