Grievdus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hallo. tenkte å kjøpe meg en ny internett kabel i morra til ps3, men først lurer jeg på om det er noen nye demoer å laste ned siden mai? eller nye trailere? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 er vel en del. Kommer snart Heavenly Sword demo. Så det blir snask Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 det jeg har lastet ned fra før er Resistance, Formula One,Virtual tennis 3l, motorstorm, å et slags bil spill. Heavenly Sword hørtes intresant ut Lenke til kommentar
r88 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ninja Gaiden er ute, og den er vel verdt å prøve. Gleder meg til å hente spillet i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hehe.. spilte Ninja Gaiden Demo i sta... Kom på den Rank lista Husker ikke hva da ! Men Det Ninja er veldig kult så har vi.. ja, Tennis, du har de fleste som er vert no Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 hvorfor skal du kjøpe deg en nettkabel? det følger jo med dritbra nettkabel når du kjøper PS3en Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 hvorfor skal du kjøpe deg en nettkabel? det følger jo med dritbra nettkabel når du kjøper PS3en 9014215[/snapback] Den er ikke dritbra, den er forferdelig kort Bruker den som fulgte med 360'en for den er lang Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 hvorfor skal du kjøpe deg en nettkabel? det følger jo med dritbra nettkabel når du kjøper PS3en 9014215[/snapback] Den er ikke dritbra, den er forferdelig kort Bruker den som fulgte med 360'en for den er lang 9015188[/snapback] Signalet er jo ikke dårlig selvom den er kort. Selve kabelen er jo bra!! Kabelen er jo bra selvom den er kort FFS Elrs så er det bare koble opp med det trådløse nettet som er innebygd. men det veit du jo da Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kabelen virker bra den, ser ut til at den er skjermet på tykkelsen. Og så er den vel tre meter eller noe. Det er vel ganske standard lengde. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kom det nettverkskabel med PS3? Kanskje jeg burde åpne esken igjen og sjekke, jeg pakket ikke opp noen av kablene som fulgte med... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kom det nettverkskabel med PS3? Kanskje jeg burde åpne esken igjen og sjekke, jeg pakket ikke opp noen av kablene som fulgte med... 9016341[/snapback] Hvordan får du ladet kontrolen da? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hehe... Atte jeg syns at PS Store bør vi oppdratert med Trailere osv. daglig. Savner GTA IV 2# Traileren og noe fra Little Big Planet og Assasins Creed XP Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hehe... Atte jeg syns at PS Store bør vi oppdratert med Trailere osv. daglig. Savner GTA IV 2# Traileren og noe fra Little Big Planet og Assasins Creed XP 9018610[/snapback] Uhh? what *** **** Fins jo trailer fra LBP og GTA IV 2# da skækk i hodet elr ? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hehe... Atte jeg syns at PS Store bør vi oppdratert med Trailere osv. daglig. Savner GTA IV 2# Traileren og noe fra Little Big Planet og Assasins Creed XP 9018610[/snapback] Ser ingen jeg Ska se en gang til SORRY Uhh? what *** **** Fins jo trailer fra LBP og GTA IV 2# da skækk i hodet elr ? 9018807[/snapback] Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Øhhh... Den gjør jo ikke det Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Kabelen virker bra den, ser ut til at den er skjermet på tykkelsen. Og så er den vel tre meter eller noe. Det er vel ganske standard lengde. 9016082[/snapback] 3 meter syns jeg er alt for kort, trenger minst 10 jeg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Øhhh... Den gjør jo ikke det 9018983[/snapback] Hva gjør ikke det? Nødt til og skru på PS3en og sjekke elr? Edit: Du finner den på Side 1 GTA IV 2# også side 2 finner du LITTLEbigplanet. Plz ikke si meg u ikke har en US acc enda Endret 6. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 åssn får man US account? *angel eyes* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gå Hit finn fram en adresse, så går du til Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PS3en din Skrur på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kontrollen også lager du Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ny bruker og velger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor US som land Sry for masse spoilertag , men litta og gjøre Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hmm.. er dette for eksempel en addrese?? Los Angeles, CA 90025 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå