Gå til innhold

BEKREFTET: Priskutt på PS3/ny 80 GB-bundle

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bear^: Bonus er HD filmer, Muligheter med streaming og andre ting. Trådløs nett, Oppskalering av spill og filmer.

Viss du regner pris fra Elite som har nesten de samme speccs som PS3 så koster Elite litt mer ;) Dette er UTEN HD DVD spilleren, derfor regner jeg Blu-Ray spiller som en bonus. Viss PS3 har priset ut av markedet? hva har Elite gjort da? :)

Edit: Importering er en fin sak som ingen har hørt om =/ plz Sonefrie spill hva mer krever du?

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Den nye prisen på Playstation 3 i USA er 499 dollar, eller 3000 norske kroner etter dagens kurs.

9035442[/snapback]

Men skal vi følge samme regel som har gjeldt hittil for PS3 og Wii så skal man gange den amerikanske prisen med 10 for å få norsk pris. Altså 5000,-

Så hvis det skal bli et tilsvarende kutt i % i Europa og Norge så blir nok 5000,- den nye prisen.

Lenke til kommentar
Sony må kutte prisen helt ned til X360 nivå for å ha noen mulig sjangse til å konkurere. PS3 har priset seg selv totalt ut av markedet nå. Et priskutt til 3500 ,-, ca, tror jeg trenges.

Enten det, eller få utviklerene til å vise forbrukeren hvorfor PS3 skal koste det dobbelte av dens konkurenter.

Lenke til kommentar
Enten det, eller få utviklerene til å vise forbrukeren hvorfor PS3 skal koste det dobbelte av dens konkurenter.

9035616[/snapback]

Finnes det noen grunn, utenom Blue Ray? Og kanskje mediemuligheter.

Tester viser jo at boksen fra microsoft yter bedre og har bedre bilder enn PS3, idag.

Lenke til kommentar

Ser ut til at folk her har problemer med å sette seg inn i andres behovssituasjon. Det er ikke noe fasitsvar på hva konsollen bør koste før man kjøper den.

Er man interessert i blu-ray og uansett ville brukt flere tusenlapper på en blu-ray-spiller og ellers er interessert i mediemulighetene til PS3 etc., så er selvsagt konsollen verdt 5000 kroner.

Er man kun interessert i spill og ingenting annet PS3 har å tilby er det selvsagt forståelig at 5000 kr. er alt for mye.

I tillegg kommer spillutvalget som i stor grad er subjektivt.

Personlig må den ned på 3000 kr. da jeg er lite/ingenting interessert i blu-ray.

Lenke til kommentar
Ser ut til at folk her har problemer med å sette seg inn i andres behovssituasjon. Det er ikke noe fasitsvar på hva konsollen bør koste før man kjøper den.

Er man interessert i blu-ray og uansett ville brukt flere tusenlapper på en blu-ray-spiller og ellers er interessert i mediemulighetene til PS3 etc., så er selvsagt konsollen verdt 5000 kroner.

Er man kun interessert i spill og ingenting annet PS3 har å tilby er det selvsagt forståelig at 5000 kr. er alt for mye.

I tillegg kommer spillutvalget som i stor grad er subjektivt.

Personlig må den ned på 3000 kr. da jeg er lite/ingenting interessert i blu-ray.

9037036[/snapback]

:thumbup:

Veldig godt formulert...

Lenke til kommentar
Det ryktes at 80 GB-versjonen har rumblekontroll. Det vil i alle fall forklare hvorfor den er så dyr, men ingenting er bekreftet. Antar vi får vite noe på Sony-konferansen på onsdag.

9038023[/snapback]

Dette er spennende... Håper virkelig de lanserer en helt ny kontroll hvis de først skal hive inn rumble.. Mine stakkars hender tåler ikke PS-kontrollene :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...