Henry9 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Den nye prisen på Playstation 3 i USA er 499 dollar, eller 3000 norske kroner etter dagens kurs. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du har vel bodd i Norge lenge nok til å skjønne at prisen ikke kommer til å ligge på 3000 norske daler. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Bear^: Bonus er HD filmer, Muligheter med streaming og andre ting. Trådløs nett, Oppskalering av spill og filmer. Viss du regner pris fra Elite som har nesten de samme speccs som PS3 så koster Elite litt mer Dette er UTEN HD DVD spilleren, derfor regner jeg Blu-Ray spiller som en bonus. Viss PS3 har priset ut av markedet? hva har Elite gjort da? Edit: Importering er en fin sak som ingen har hørt om =/ plz Sonefrie spill hva mer krever du? Endret 9. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Den nye prisen på Playstation 3 i USA er 499 dollar, eller 3000 norske kroner etter dagens kurs. 9035442[/snapback] Men skal vi følge samme regel som har gjeldt hittil for PS3 og Wii så skal man gange den amerikanske prisen med 10 for å få norsk pris. Altså 5000,- Så hvis det skal bli et tilsvarende kutt i % i Europa og Norge så blir nok 5000,- den nye prisen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja vel XD Men da kan man jo bare dra te USA Kjøpe den der Feri + PS3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 No price cut for Japan. Får håpe Europa er heldige. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sony må kutte prisen helt ned til X360 nivå for å ha noen mulig sjangse til å konkurere. PS3 har priset seg selv totalt ut av markedet nå. Et priskutt til 3500 ,-, ca, tror jeg trenges. Enten det, eller få utviklerene til å vise forbrukeren hvorfor PS3 skal koste det dobbelte av dens konkurenter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Enten det, eller få utviklerene til å vise forbrukeren hvorfor PS3 skal koste det dobbelte av dens konkurenter. 9035616[/snapback] Finnes det noen grunn, utenom Blue Ray? Og kanskje mediemuligheter. Tester viser jo at boksen fra microsoft yter bedre og har bedre bilder enn PS3, idag. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm kanskje man importerer en Ps3 fra Canada bare for å kunne folde 24/7. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tror ikke jeg gidder det nei, pengboken vil få sjokk! Men for de som bare skal ha ps3 til å spille på så kan de nå bestille en ps3 fra videogamesplus.ca. Blir da ca 3200-3300 kr. Og pakken kommer sikkert igjennom tollfritt. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ifølge Gamesinustry.biz skal Sony kunngjøre hva som skjer med den europeiske prisen på torsdag. Hvor stort blir priskuttet, tror dere? Sony to announce new PS3 Euro deals Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut til at folk her har problemer med å sette seg inn i andres behovssituasjon. Det er ikke noe fasitsvar på hva konsollen bør koste før man kjøper den. Er man interessert i blu-ray og uansett ville brukt flere tusenlapper på en blu-ray-spiller og ellers er interessert i mediemulighetene til PS3 etc., så er selvsagt konsollen verdt 5000 kroner. Er man kun interessert i spill og ingenting annet PS3 har å tilby er det selvsagt forståelig at 5000 kr. er alt for mye. I tillegg kommer spillutvalget som i stor grad er subjektivt. Personlig må den ned på 3000 kr. da jeg er lite/ingenting interessert i blu-ray. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut til at folk her har problemer med å sette seg inn i andres behovssituasjon. Det er ikke noe fasitsvar på hva konsollen bør koste før man kjøper den. Er man interessert i blu-ray og uansett ville brukt flere tusenlapper på en blu-ray-spiller og ellers er interessert i mediemulighetene til PS3 etc., så er selvsagt konsollen verdt 5000 kroner. Er man kun interessert i spill og ingenting annet PS3 har å tilby er det selvsagt forståelig at 5000 kr. er alt for mye. I tillegg kommer spillutvalget som i stor grad er subjektivt. Personlig må den ned på 3000 kr. da jeg er lite/ingenting interessert i blu-ray. 9037036[/snapback] Veldig godt formulert... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er ein start på kutting av prisen. Positivt etter min mening. Når den ligger under 5000 er den mer aktuell for meg enn noen gang. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 OMFG!! 80GB med motorstorm!1 For 6000kR?! pulbart! Må kjøpe den.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kjøp heller 60 GB til 5000 kr. og MotorStorm på tilbud. Større harddisk kan du oppgradere selv. F.eks. 200 GB til ca. 700 kroner. MotorStorm-pakken er en dårlig deal for bare 20 gig mer. Endret 9. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kjøp heller 60 GB til 5000 kr. og MotorStorm på tilbud. Større harddisk kan du oppgradere selv. F.eks. 200 GB til ca. 700 kroner. MotorStorm-pakken er en dårlig deal for bare 20 gig mer. 9037890[/snapback] Yea...you'r right, For det første, så liker jeg ikke motorstorm og for det andre har jeg ikke 6000..derfor jeg venta med og kjøpe den til den sank i pris. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det ryktes at 80 GB-versjonen har rumblekontroll. Det vil i alle fall forklare hvorfor den er så dyr, men ingenting er bekreftet. Antar vi får vite noe på Sony-konferansen på onsdag. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det ryktes at 80 GB-versjonen har rumblekontroll. Det vil i alle fall forklare hvorfor den er så dyr, men ingenting er bekreftet. Antar vi får vite noe på Sony-konferansen på onsdag. 9038023[/snapback] Dette er spennende... Håper virkelig de lanserer en helt ny kontroll hvis de først skal hive inn rumble.. Mine stakkars hender tåler ikke PS-kontrollene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå