kremt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Går det an å kjøpe ett nytt skilt? Det jeg har nå har blitt ødelagt i vinter, og skulle derfor hatt et nytt ett. Skiltet er av denne typen, er det mulig å få tak i slike nå lenger? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er veldig lett å kjøpe de nye skiltene, med norsk flagg og "N" på.. Er 90% sikker på at de ikke trykker opp den typen skilt du har lenger.. Men de nye er jo deilige da! Men koster, 467 spenn for 2... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det var det jeg fryktet ja. Jaja, får se om jeg gidder å kjøpe 2 nye da. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vil anbefale det, bilen ser mye nyere ut... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den typen du har produseres (dessverre) ikke lenger.. Heldigvis kan man få de nyeste uten flagg/blått område på. Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hva er så ille med det blå merket og flagget. Er dere ikke stolte av fedrelandet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jo, jeg er stolt av Norge, ikke av Polen. Lenke til kommentar
ThaDude Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jo, jeg er stolt av Norge, ikke av Polen. 9091444[/snapback] Strengt tatt skjønner vel de fleste at "N" står for Norge, og ikke Polen... Og om man sliter med å kunne lese bokstaven, kan jo flagget være til hjelp Skjønner at designet/formatet på skiltene til Polen og Norge kan se likt ut på 500m avstand! Men de gamle skiltene til Polen og Norge er da også like. For øvrig er denne merkingen påbudt om du kjører bilen i utlandet, medmindre man foretrekker et stort stygt 80-talls klistremerke med "N" på isteden. Endret 24. juli 2007 av ThaDude Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Du kan få den nye typen både med og uten det blå feltet. Du må bare si ifra om at du ikke ønsker det norske kjennermerket/blå feltet. Piece of cake. Og jeg hater det forsåvidt også. Gode gamle skiltene ftw Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Og siden trådstarter nevner skilt i èntall, så bør det vel gå an å bestille KUN ett skilt. Sette det nye bak på bilen, og bruke det gamle foran. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Og siden vedkommende har gamle typen skilt nå og kun vil ha ett nytt skilt, må det nye være uten flagg. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mente jo at det nye kunne være bak da, pga flagget. Behøver jo da ikke de stygge store mekene med N på. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Som nevnt, har du ikke det fremme får du ikke bestilt kun ett skilt med flagg. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Som nevnt, har du ikke det fremme får du ikke bestilt kun ett skilt med flagg. 9156040[/snapback] Hva slags idiotisk regel er dette? Det er vel ikke krav om nasjonalitetsmerking både foran og bak?! Folk flest brukte vel aldri mer enn et av de gamle N-klistremerkene, og det ble satt bak på bilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå