chokke Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jada, mye spennende lesing her . Men inne i disse mongo-automatene, står det hvordan bildet skal være? Kjipt å bruke 50 kroner på bilder som i og for seg er ubrukelige. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Eneste du trenger å gjøre er å snurre på stolen til høyden på øynene dine matcher de to pilene i glasset foran deg. Alt står beskrevet på boksen. Happy shooting! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Når jeg har fikset meg nytt bankkort har jeg tatt gratis bilde i banken. Var ikke i automat, men de hadde speilreflekskamera med nøytral bakgrunn, lampe osv. Ser da helt kurrant ut det. Btw, var det andre restriksjoner på bilder på bankkort før? En tidligere trener av meg har caps, store solbriller og skjegg på bankkort-bildet sitt, ser ikke at det er han engang x] Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er ikke like strengt på bankkortbilder som på passbilder. Men det er jo greit å se ut som seg selv. Kusina mi ble nektet å kjøpe øl fordi hun ikke ligner seg selv på bankkortet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Får ringe Nordea imorra da og høre om de har gratis bilde Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jeg tok bilde til passet til morra mi knipsa bildet satt riktig størlse i photoshop også printa ut på photoark ikke noe problem det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå