Gå til innhold

hvor får man tatt passbilder?


chokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere ikke tatt bilder på skolen nylig? Om du har et relativt greit bilde fra der kan du vell bruke det? Om du tok bilde så har du vell en del i "passbildeform"..

Det gjor hvertfall jeg med mitt bankkort!

9012493[/snapback]

 

Du kan ikke bruke disse, ivertfall ikke i pass, siden du ganske sikkert smiler og ikke har hodet i akkuratt riktig posisjon i forhold til hvordan et passbildet skal se ut. Det er faktisk mange regler for dette.

Lenke til kommentar

Jeg er helt klar over dette med regler for passbilder på pass. Men trådstarer skal ha til bankort sa han. Å jeg sa bare at når jeg skulle ha bankkort funket det med mitt bilde fra skolen. Bruker det faktisk som bevis den dag i dag om jeg ikke har førerkort med meg!

Lenke til kommentar

Svarte bare på det folk sa om passfoto.

Uansett så er det ikke store krav til bankkort-foto, så lenge det vises at det er du som er på bildet.

 

For 50 kroner får du 4 passbilder i en automat. Synes ikke 12,50 er spesielt dyrt for ett foto der både lyssetting, høyde og alt er riktig. Og har du ikke råd til det vil jeg tro foreldrene dine dytter inn med litt sånn at du skal kunne få skaffet deg ett bankkort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...