veitch Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei eg har eit tråløst nettverkskort (type: SMXWPIT-G, PCI, 108mbps) dette fungerte fint. heilt til eg skifta kabinett til pc'en og køyrte recovery disk. No får eg ikkje te å søke etter tråløse nett, eg prøve å oppgradere driverane, men finner sjølvsakt ikkje igjenn cd'en, prøvde å innstalera det fra smc.com det funka fint til eg opna porgramme og fekk beskjed om at "wireless not found". Når eg går inn på enehetsbehandling->nettverkskort finner eg kunn: Intel® PRO/100 VE nettverkstilkobling, men eg trur det er nettverkstilkoblingen fra hovudkorte. Kva kan eg gjere for å få nettverkskorte til å fungere igjenn? Håper på råd og hjelp.. Ps. pc'en min er ein HP Pavilion 7975 Mvh Fredrik Endret 7. juli 2007 av veitch Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er kortet levert originalt med maskinen fra HP? Hvis ja, har du sjekket supportsidene for din maskin hos HP? Lenke til kommentar
veitch Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Nei, det er det ikkje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå