Beyma Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Skal man kunne vrikke litt på den?? Min sitter helt inntil, men den kan vrikkes til sidene.. Riktig? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Den har rimelig lange skruer, og min vrikker også, så ja, den skal kunne vrikke litt på seg. Jeg tok den med på biltur à 10 mil til hamar, og den sitter like bra uten nedsatt kjøleeffekt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Den har rimelig lange skruer, og min vrikker også, så ja, den skal kunne vrikke litt på seg. Jeg tok den med på biltur à 10 mil til hamar, og den sitter like bra uten nedsatt kjøleeffekt. 9012212[/snapback] Ok takker.. Litt lettet Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, er vel sånn at de fleste cpu-kjølerne lar vrikke litt på seg når de er montert. OT og helt teit: Hvor er det den store tyfonen er løs?! Det er helt sikkert pga klimaendringene ja! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vel, boxedvifta (socket 775) jeg bruker for tiden sitter dønn fast. Men Zalmanvifta på den gamle P4 socket 478-maskinen min lar seg vrikke litt på da. Men kjøler helt fint. Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vel, boxedvifta (socket 775) jeg bruker for tiden sitter dønn fast. Men Zalmanvifta på den gamle P4 socket 478-maskinen min lar seg vrikke litt på da. Men kjøler helt fint. 9017563[/snapback] Boxedvifta sitter dønn fordi den sitter fast i plastikk montasjene som er på hovedkortet Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Big typhoon er vanskelig å få til å sitte stabilt. Vær derfor nøye med å sjekke tempen etter å ha flyttet på den. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Alle store kjølere skal/bør du gjøre det. BT er ikke vanskelig til å få til å sitte stabilt. Om så er, lag ett feste i viften, eller bruk strips? Det har eg gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå