Gå til innhold

Så dumme folk er på Mess-TV altså!

orginal

Anbefalte innlegg

En kar irriterte seg over hvor dumme folk som ser på Mess TV o.l. er:

"Surfet" gjennom kanalene igår tror jeg. Kom selvfølgelig over Mess TV (eller noe som lignet), en homse lignende person sitter der og babler. "Ahh, baarrrr *kremt* hvor mange objekter (nei, ikke det), hvor mange arealer ser dere på denne tegningen?

Herregud, alle ser jo at det er 5. Det er 5 firkanter, men alle svarene som stod på skjermen var 2 og 3. Begynte å lure med en gang, er folk såpass dumme?

Noen svarte t.o.m 16 og 15... :ermm:

Er stor sjanse for at flere så det, noen som husker det?

"Kom igjen folkens, send inn svaret ditt nå! Det er lettere enn du tror!!11!"

Idiot...

Her har dere tegningen  :), jævla programmer (Sol mob chat, Mess TV, Razor chat) hvor mange finnes det egentlig?  :roll:...

post-62088-1183669398_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke fordra sånne chatte-program på TV!

- Send svar inn til oss...

- Du kan vinne ....

- Jeg vet at nettopp DU vinner...

- Bare å sende inn svar...

- Send inn svar nå...

- Ikke lenge igjen...

- Send inn svar nå!

osv. osv. :realmad:

Lenke til kommentar

Hvis man regner med alle mulige former for firkanter som dannes av strekene i figuren, inkludert hele omrisset av den, får man 9, selv om det er like riktig å svare både fem og fire for den saks skyld. Det kommer an på hvordan man tolker spørsmålet.

Lenke til kommentar

Haha. Noe som irriterer meg litt er bedrevitere som slenger drit om andre fordi de har feil. Også har bedreviterne også feil :p

Det er 9 firkanter ja :)post-129154-1183721014_thumb.jpg

Ikke verdens beste fremstilling men :p

Endret av Jenschr
Lenke til kommentar

Er forresten nettopp dette som er en av grunnene til at Mess TV så ofte er oppe i forbrukerombudet. De lager ofte konkurranser med flere svar slik at de kan luke ut de som kommer først og dermed mer fortjeneste. Husker det var en konkurranse om hva et eller annet var hvor banksikkerhetskort var svaret.

Skrev Banksikkerhetkort og glemte den lille s'en i mellom og fikk dermed ikke godkjent. Idiotisk, har også sendt inn riktig svar nesten med en gang og en time etter var svaret mitt ennå ikke på skjermen.

Lenke til kommentar
Vel, det er faktisk 9 firkanter. Så du trådstarter; du skal ikke snakke alt for høyt.  :whistle:

9013952[/snapback]

Til dere som ikke skjønte såpass: det morsomme var nettopp det, at det egentlig er 9 firkanter. Mens han i quoten i første post disser de dumme som svarer feil, mens bedreviteren selv gir et like feil svar.

Endret av orginal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...