mebeemo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg er en stor fan av Will Smith, og ikke minst serien Fresh Prince of Bel Air. Ingen andre serier har underholdt meg så mye som den serien Men etter å ha sett fram og tilbake på sesong 5 og 6, så har jeg et spørsmål som jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med. Hva skjedde med Lisa? Lisa er karakteren som Will faktisk blir så forelska i at de faktisk skulle gifte seg på slutten av sesong 5, men så trakk hun seg ved alteret. Og etter det fikk vi aldri høre mer fra henne Er det noen som vet hva som skjedde med henne? Eller forsvant hun bare ut i løse lufte? Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei!Jeg er en stor fan av Will Smith, og ikke minst serien Fresh Prince of Bel Air. Ingen andre serier har underholdt meg så mye som den serien Men etter å ha sett fram og tilbake på sesong 5 og 6, så har jeg et spørsmål som jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med. Hva skjedde med Lisa? Lisa er karakteren som Will faktisk blir så forelska i at de faktisk skulle gifte seg på slutten av sesong 5, men så trakk hun seg ved alteret. Og etter det fikk vi aldri høre mer fra henne Er det noen som vet hva som skjedde med henne? Eller forsvant hun bare ut i løse lufte? 9011973[/snapback] Hei , du kan starte med å kikke litt her , og du kan lese litt om Nia Long som spilte Lisa her og her. Håper dette hjelper deg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har denne serien kommet på DVD? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har denne serien kommet på DVD? 9100329[/snapback] http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 søk her og ja Endret 19. juli 2007 av henry14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå